تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۶
محکومیت «اردوکشی ۸۸» به مذاق فتنه‌گران خوش نیامد

هجمه، حمله و توهین گسترده سایت‌های جریان فتنه‌ به روحانی

سایت‌های حامی به فتنه، پس از سخنان روحانی در محکومیت اردوکشی بعد از انتخابات ۸۸، وی را مورد اهانت قرار دادند.
هجمه، حمله و توهین گسترده سایت‌های جریان فتنه‌ به روحانی
به گزارش حدیدنیوز، پس از پایان رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به اعضای کابینه دولت یازدهم و سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در دفاع از وزرای پیشنهادی خود؛ سایت‌های ضدانقلاب و منتسب به فتنه ۸۸ هجمه گسترده‌ای را علیه منتخب مردم آغاز کردند.

روحانی در سخنرانی روز پنج‌شنبه ۲۴/۰۵/۹۲ خود با اشاره به حوادث تلخ سال ۸۸ تاکید کرد که «عده‌ای اردوکشی خیابانی کردند و عده‌ای دیگر کهریزک درست کردند. همه می‌دانیم کارهای بسیار ناپسندی صورت گرفت.

اما همه باید تلاش کنیم آتش ها با تدبیر خاموش شود، ما به دستگاه قضایی اعتماد داریم. عده ای احضار شدند عده ای متهم بودند، عده ای محکوم شدند که همه آنها مشخص است».

وی همچنین در دفاع از وزرای خود تصریح کرد: «همه آنان وفادار و پایبند به آرمان‌های انقلاب، اندیشه‌های امام، قانون اساسی و ولایت فقیه هستند. من به دستگاه امنیتی کشورم اعتماد دارم. آنها هم به خود من و هم به نمایندگان ویژه من اطمینان داده‌اند که هیچ یک از وزیران پیشنهادی نه فقط از نظر امنیتی، بلکه از نظر اخلاقی و مالی هم هیچ مساله قابل ذکری ندارند».

پس از سخنان رئیس جمهور منتخب مردم ایران، سایت‌های منتسب به جریان فتنه ۸۸ که اکثر آنها پس از حوادث انتخابات دهم ریاست جمهوری و از سوی کشورهای غربی راه‌اندازی شدند؛ هجمه گسترده‌ای را علیه حجت‌الاسلام روحانی آغاز کردند.

بر اساس این گزارش، سایت ضدانقلاب بالاترین که در حوادث پس از انتخابات حمایت ویژه‌ای از میرحسین موسوی و مهدی کروبی در جهت اغتشاش و آتش آفرینی در کشور صورت می‌داد؛ طی مطالبی به سخنان روحانی در خصوص اردوکشی خیابانی پس از انتخابات انتقاد و خواستار پاسخ‌گویی وی در این خصوص شد!

از سویی دیگر سایت ضدانقلاب و هتاک خودنویس با طراحی کاریکاتوری موهن به شخص رئیس جمهور و برخی اعضای کابینه اهانت کرد.

همچنین سایت صدای موج سبز با انتشار شعری اهانت‌آمیز القاب ناپسندی را به حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی منتسب کرد که از بیان آن معذوریم.

برخی سایت‌های دیگر نیز با اشاره به جمله روحانی در خصوص «محکومیت اردوکشی خیابانی پس از انتخابات»؛ به شدت از نفی تقلب در انتخابات از سوی رئیس جمهور انتقاد کردند.

گفتنی است سایت‌های مذکور پس از انتخابات سال ۸۸ نیز هجمه‌های گسترده‌ای را علیه محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور دهم ساماندهی کردند.

*عکس خبر، تصویر مطالب یکی از سایت‌های ضدانقلاب علیه حجت‌الاسلام روحانی است.
http://hadidnews.com/vdchkzni.23nkqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما