تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۰
قائم‌مقام باشگاه استقلال گفت: بین تیم ملی ایران و استقلال اولویت امیر قلعه‌نویی تیم ملی است.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از تسنیم، علی نظری جویباری بعد از برتری ۳ بر صفر استقلال مقابل الریان قطر گفت: اکنون صعودمان از گروه D مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده و در بازی آینده به دنبال پیروزی و سرگروهی خواهیم بود.

وی در این باره که گفته می‌شود با موفقیت استقلال در لیگ برتر و آسیا احتمال دارد امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال شود، گفت: همانطور که فتح‌الله‌زاده گفته است قلعه‌نویی سرمربی فصل آینده استقلال است اما اگر بحثی درباره تیم ملی باشد به طور قطع اولویت قلعه‌نویی تیم ملی خواهد بود.

وی ادامه داد: با این حال باشگاه استقلال از امیر قلعه‌نویی برنامه خواسته و او سرمربی فصل آینده تیم ما خواهد بود.

جویباری درباره فهرست احتمالی استقلال در فصل آینده و نام بردن از بازیکنانی چون حاج‌صفی و جمشیدیان گفت: به هیچ عنوان فهرستی اعلام نشده و همه این حرف‌ها شایعه است.

قائم مقام باشگاه استقلال ادامه داد: ۱۸ تیم در لیگ برتر است و حوادث فوتبال برای تمامی این تیم‌ها رخ می‌دهد اما نمی‌دانم چرا در مورد قلعه‌نویی شایعه‌سازی می‌کنند!

وی درباره اینکه عده‌ای می‌گویند قلعه‌نویی مربی بین‌المللی نیست گفت: دیگر ثابت شده که به مربی که چندین بار در لیگ برتر قهرمان شده و در آسیا موفق بوده است نمی‌توان گفت مربی بین‌المللی نیست.

وی در پایان گفت به نظرم لیگ برتر باید ۱۸ تیمی بماند. http://hadidnews.com/vdchkvnz.23nwkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما