تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۱
هنگام سحر دقت داشته باشید که نباید بعد از غذا به سرعت سراغ چای بروید. نوشیدن چای مخصوصا نوع پر رنگ ان می تواند باعث کاهش جذب آهن در بدن شود همچنین میزان دفع ادرار بالا رفته و مواد معدنی از بدن خارج می شود.
به گزارش حدیدنیوز،‌ سحری وعده ای بسیار مهم در ماه رمضان است که نباید ان را نادیده بگیریم. با توجه به آنکه امروز این ماه شروع شده است باید دقت داشته باشیم که چگونه می توان بهترین سحری را برای ماه رمضان استفاده کرد. برای خوردن بهترین سحری باید همراه ما باشید تا دچار مشکلات مختلف در این ماه نشوید.

** در ابتدا این نکته را در یاد داشته باشید که سحری باید به مانند وعده ناهار باشد خوردن غذاهای کامل به همراه پروتئین یکی از بهترین گزینه های سحری هستند. شما می توانید از غذاهایی مانند عدس پلو، لوبیا پلو و سبزی پلو برای سحری به میزان بیشتری استفاده کنید.

** هنگام سحر دقت داشته باشید که نباید بعد از غذا به سرعت سراغ چای بروید. نوشیدن چای مخصوصا نوع پر رنگ ان می تواند باعث کاهش جذب آهن در بدن شود همچنین میزان دفع ادرار بالا رفته و مواد معدنی از بدن خارج می شود.

** هنگام سحر از خوردن برخی مواد غذایی که باعث افزایش تشنگی میشوند جدا خودداری کنید. خوردن موادی مانند ماکارانی، ته دیگ و آش رشته بیشتر تشنگی شما را افزایش می دهند ولی می توانید به جای آن ها بیشتر از سالاد استفاده کنید.

** استفاده از سبزی ها در هنگام سحر می تواند کمک خوبی به دستگاه گوارش و تامین آب بدن کند. این خوراکی ها منبع خوبی از فیبر و اب هستند پس باید هنگام سحر به میزان بیشتری از ان ها استفاده کنیم.

** در یاد داشته باشید که نخوردن سحری باعث بروز بیماری های مختلفی خواهد شد. نمونه هایی تا به حال بوده است که در آن مشخص شد افرادی که سحری را رد می کنند دچار افت فشار خون و سردرد های شدید خواهند شد. http://hadidnews.com/vdchkvni.23nxwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما