تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۱
سرلشگر جعفری در مجمع فرماندهان سپاه:

اعتراف CIA به ارتقای توان مقابله راهبری سپاه

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: این توطئه‌ها با شکست صددرصدی رو‌به‌رو خواهد شد.
اعتراف CIA به ارتقای توان مقابله راهبری سپاه
به‌گزارش حدیدنیوز، سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، صبح امروز در بیستمین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولان سپاه که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، با اشاره به موفقیت های گوناگون انقلاب اسلامی طی سال‌های گذشته اظهار داشت: آخرین نمونه شکست های دشمنان در برابر انقلاب اسلامی، شکست طرح دخالت و حمله نظامی به سوریه بود.



جعفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی در بعد خارجی شرایط خوبی دارد، گفت: شاهد عبور قدرت‌مندانه انقلاب اسلامی از چالش‌های پیش روی آن و شاهد شکست برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان در منطقه هستیم.



وی ادامه داد: شاهد هستیم که برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان در فلسطین اشغالی، عراق و لبنان با شکست مواجه شده و جبهه مقاومت اسلامی توفنده و پویا به راه خودش ادامه می‌دهد و آخرین شکست دشمن نیز در برابر جبهه انقلاب اسلامی در کشور سوریه است.



فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به توطئه‌های آمریکا برای دخالت و حمله نظامی به سوریه خاطرنشان کرد: تاکنون توطئه‌های دشمنان برای دخالت نظامی با شکست روبه‌رو بوده و انشاءالله روبه‌رو خواهد بود.



سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه تمام توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان به صورت کامل و صددرصدی و یا به صورت نسبی تاکنون شکست خورده است، افزود: دشمنان می‌گویند اگر از عهده سوریه نمی‌توانیم بربیاییم، حتما نسبت به ایران نیز نمی‌توانیم کاری کنیم.



وی با اشاره به سخنان فرمانده معظم کل قوا نسبت به ایجاد تمدن اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در حال شکل دادن یک تمدن اسلامی است که در آینده به ابعاد مختلف آن خواهیم رسید.



فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی فقط به فکر ایرانیان و نان و مسکن آنها نیست، بلکه به فکر محرومین و مستضعفان جهان هم هست، تاکید کرد: در یک حرکت تاریخی چه بخواهیم و چه نخواهیم در حال ساختن یک تمدن اسلامی هستیم.



سرلشکر جعفری ایجاد توازن وحشت و خطر را دستاورد دیگری اعلام کرد که به دنبال توانمندی‌های داخلی بخش‌ها و نیروهای مختلف در کشور شکل گرفته است و خاطرنشان کرد: بعد از ۱۱ سپتامبر شاهد افزایش توطئه‌های دشمنان و آمریکایی‌ها در جهت دامن زدن به تهدید نظامی علیه ایران و کنترل و تغییر مسیر انقلاب اسلامی هستیم و آمریکایی‌ها به قول خودشان با تمام تمان ایران را محاصره کرده‌اند، اما نتوانسته‌اند آسیبی به انقلاب اسلامی برسانند.



وی خاطرنشان کرد: توازن وحشت و خطر از راهبردهای تحولی سپاه پاسداران است که چند سالی است با عنایت مقام معظم رهبری مطرح شده است و شاهد اقتدار در ابعاد مختلف دفاعی و امنیتی هستیم که باید شاکر خداوند برای این نعمت باشیم.



سرلشکر جعفری با اشاره به سخنان یکی از مسئولان CIA گفت: یکی از مسئولان CIA اخیرا گفته است «سپاه توانسته در سال‌های اخیر خود را به سمت مقابله راهبردی با دشمنانش مانند آمریکا و اسرائیل ارتقا دهد، یعنی عرصه‌هایی که برای آمریکایی‌ها یک تهدید محسوب می‌شود» و این نیز یکی از الطاف خداوند است که در دل دشمنان ما رعب و وحشت انداخته است.



فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان در همه عرصه‌ها و ابعاد در حال برنامه‌ریزی و توطئه علیه انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: در سال‌های اخیر شاهد برنامه‌ریزی به صورت گسترده و توطئه در همه عرصه‌ها مانند فتنه ۸۸، شبیخون و جنگ فرهنگی، عملیات رسانه‌ای و جنگ روانی، تحریم و جنگ‌های اطلاعاتی و سایبری در حال برنامه‌ریزی هستند و در اوج این تهدیدات همه‌جانبه ایستادگی، پایداری، مقاومت و باور مردم ما نسبت به راهی که طی می‌کنیم، بیشتر شده است.



وی با بیان اینکه بیداری اسلامی نیز کماکان روبه‌جلو است، در ادامه سخنان خود اظهارداشت: از نظر شرایط امنیتی وضعیت مناسبی داریم و در عرصه داخلی نیز در حال حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی هستیم. در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم در سال جاری این مشکلات به کمک دولت تدبیر و امید حل شود.



سرلشکر جعفری افزود: برای دولت دعا می‌کنیم چرا که مسئولیت سنگین اجرایی را برعهده دارد و باید این مشکلات را حل کند. http://hadidnews.com/vdchkmni.23nmidftt2.html
منبع : تسنیم
نام شما
آدرس ايميل شما