تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۰
رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: تا جایی که من می‌دانم آقای جنتی هنوز با هیچ‌یک از مدیران درباره ابقاء یا قطع همکاری صحبتی نکرده و هنوز تصمیم قطعی درباره این موضوع نگرفته‌اند.
به گزارش حدیدنیوز، جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی در گفت‌وگو با تسنیم درباره ادامه یا قطع همکاری‌اش با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فعلا در سازمان سینمایی مشغول انجام وظیفه هستم و کارها را پیگیری می‌کنم، هنوز مشخص نیست در آینده چه خواهد شد.



وی در پاسخ به این پرسش که «آیا برای ابقاء در سازمان سینمایی با شما صحبت شده است؟»، گفت: تا جایی که من می‌دانم آقای جنتی با هیچ‌یک از مدیران درباره ابقاء یا قطع همکاری صحبتی نکرده و هنوز تصمیم قطعی برای ادامه کار با مدیران فعلی نگرفته‌اند.



شمقدری به جلسه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران این وزارتخانه گفت: چندی پیش جلسه بسیار خوب و مفیدی با جناب وزیر داشتیم و حرف‌های بسیار خوبی از سوی ایشان و مدیران زده شد که امیدوارم خروجی این جلسه تاثیرگذار باشد.



رئیس سازمان سینمایی کشور در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در صورت انتصاب شخص دیگری به عنوان رئیس سازمان سینمایی چه توصیه‌ای برای وی دارید، گفت: به وقت مناسب‌اش توصیه‌هایم را به ایشان ارائه می‌دهم و فکر می‌کنم تا زمانی که هنوز چیزی مشخص نیست بهتر است در این باره صحبتی نکنیم. http://hadidnews.com/vdchkini.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما