تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۷
در شبی که کهکشانی‌ها در یک دیدار خانگی پرگل با حداقل اختلاف از سد میهمان خود گذشتند، اوساسونا در مستایا تن به شکست تحقیرآمیزی داد.
به گزارش حدیدنیوز، در ادامه دیدارهای هفته سی‌وچهارم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، شب گذشته رئال مادرید، تیم دوم جدول‌ رده بندی رقابت‌ها، در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برابر وایادولید به میدان رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی دست یافت. کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال در این شب دو گل زد و دو پاس گل داد و تعداد گل هایش را برای این باشگاه به ۲۰۰ رساند. نتایج و جزئیات کامل و جدول رده بندی لالیگا را در اینجا بینید.

فیلم گلهای این دیدار

اسکار در دقیقه ۸ گل نخست را برای وایادولید به ثمر رساند اما آنخل دی ماریا در دقیقه ۲۶ کار را برای کهکشانی‌ها به تساوی کشاند و ۶ دقیقه بعد کریستیانو رونالدو میزبان را برای نخستین بار پیش انداخت. این پایان کار ۲ تیم در نیمه اول نبود و در دقیقه ۳۵ خاوی گرا گل دوم میهمان را زد تا بازی در نیمه نخست با نتیجه تساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم تنها ۴ دقیقه از آغاز بازی گذشته بود که کاکا برای دومین بار رئال را پیش انداخت. رونالدو هم در دقیقه ۷۰ با ثبت دومین گل خود و چهارمین گل رئال پیروزی مادریدی‌ها را قطعی کرد تا گلی که لوئیز ساستره ۳ دقیقه به پایان بازی برای وایادولید به ثمر رساند، فایده‌ای به حال این تیم نداشته باشد. به این ترتیب کهکشانی‌ها یک هفته دیگر قهرمانی بارسلونا را به تاخیر انداختند. رئال مادرید با این پیروزی ۷۷ امتیازی شد و اختلاف خود را با بارسلونایی که امشب به میدان خواهد رفت، به ۸ امتیاز کاهش داد. وایادولید اما در همان رده دوازدهم جدول باقی ماند.

در دیگر بازی مهم دیشب، اتلتیکومادرید، تیم سوم جدول رده‌بندی میهمان دپورتیوو لاکرونیا بود که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. به این ترتیب فاصله قرمزوسفیدپوشان شهر مادرید با همشهری پرافتخار خود بازهم افزایش یافت و به ۸ امتیاز رسید.

عصر دیروز نیز ۲ بازی دیگر در لالیگا برگزار شد که در پرگل‌ترین آنها والنسیا در خانه خوود اوساسونا را با ۴ گل در هم کوبید. در این بازی که مسعود شجاعی از دقیقه ۵۶ به میدان رفت، روبرتو سولدادو (۳۹)، ریکاردو کاستا (۴۴)، اور بانگا (۶۰) و خوناس (۹۰- پنالتی) گلزنی کردند. والنسیا با این برد ۵۶ امتیازی شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت اما اوساسونا با ۳۳ امتیاز در رده شانزدهم باقی ماند و نتوانست از جمع قعرنشینان فاصله بگیرد. در دیگر بازی عصر دیروز نیز گرانادا در خانه با یک گل از سد مالاگا گذشت و با ۳۵ امتیاز به رده پانزدهم جدول صعود کرد. http://hadidnews.com/vdchk-nz.23nw6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما