تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۶
ارتش سوریه چندین مرکز تجمع تروریست‌های مسلح در دو منطقه «دوما» و «زملکا» در ریف دمشق در جنوب سوریه را منهدم کردند.


به گزارش حدید نیوز  به نقل از فارس، یگان‌های ارتش سوریه چندین مرکز تجمع تروریست‌های مسلح در منطقه «دوما» در ریف دمشق در جنوب سوریه را هدف قرار دادند که در جریان آن ۶ تروریست کشته و شماری زخمی شدند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه تلاش یک گروهک تروریستی برای نفوذ از منطقه دوما به منطقه «حرستا» را ناکام گذاشت تا در جریان آن ۴ تروریست مسلح را به قتل برساند.

این درحالی است که یگان‌های ارتش سوریه مراکز تجمع و مخفی‌گاه‌های تروریست‌های مسلح در منطقه «زملکا» و «جوبر» را هدف قرار دادند که کشته و زخمی شدن ده‌ها تروریست مسلح و انهدام چهار دستگاه خودرو مجهز به تیربار دوشکا آنان را به دنبال داشت.

همچنین گزارش شده که انفجار یک بمب در نزدیکی درمانگاه الجلیل در اردوگاه یرموک زخمی شدن دو نفر از عناصر کمیته‌های مردمی این اردوگاه فلسطینی را به دنبال داشت.

این درحالی است که یگان مهندسی ارتش سوریه یک بمب کار گذاشته توسط تروریست‌های مسلح در یکی از مناطق این اردوگاه را خنثی کرده و مانع از انفجار آن شدند.

اما از منطقه «المعضمیه» در ریف دمشق خبرنگار فارس گزارش می‌دهد که این منطقه شاهد انتشار تروریست‌های مسلح در این منطقه ظرف روزهای اخیر بوده که به وقوع درگیری خشونت‌بار و شدید بین کمیته‌های مردمی و ارتش سوریه با تروریست‌های مسلح منجر شده است.
http://hadidnews.com/vdch.xnwt23niiftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما