تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۷
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: قرار شد تیم‌های دسته دوم و سوم در جام حذفی شرکت نکنند و این مسابقات با حضور تیم‌های لیگ برتری و نیمی از لیگ یکی‌ها برگزار شود.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، هادی آیت اللهی در حاشیه نشست هم اندیشی مدیران باشگاه ها برای جام حذفی عنوان کرد: فدراسیون فوتبال به این دلیل با برگزاری جام حذفی مخالف بود که همه تیم ها می خواستند در جام حذفی شرکت کنند اما حالا قرار شد تیم های دسته سوم و دوم شرکت نکنند و نیمی از تیم های دسته اولی در جام حذفی شرکت می کنند.

وی افزود: قرار شد در تعطیلات نیم فصل و چند هفته ای که بازی نیست جام حذفی را برگزار کنیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حضور تیم ملی در مسابقات غرب آسیا تصریح کرد: فکر نمی کنم کسی مخالف این باشد که برای پشتوانه ملی دو تیم ملی داشته باشیم. بازی با تاجیکستان نشان داد می توانیم دو سه تیم ملی داشته باشیم. اگر قرار است به جام جهانی برویم باید پشتوانه سازی کنیم. کی‌روش به همه بازیکنان فرصت می دهد و این کار زیبایی است که در حال انجام است.

آیت‌اللهی در خصوص اینکه چندی قبل بابت برگزاری جام حذفی از بهروان رئیس سازمان لیگ انتقاد کرده بود، گفت: این موضوع برای وقتی بود که می گفتند جام حذفی با حضور همه تیم ها برگزار شود اما اکنون قرار شد تیم های لیگ برتری و نیمی از تیم های لیگ دسته اولی که اعلام آمادگی کرده اند در مسابقات باشند. http://hadidnews.com/vdch.inwt23n-wftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما