تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰
بیت الله عباسپور قهرمان جهانی پرورش اندام ایران در گذشت. ورزشکارمطرح ایران که در چندین دوره مسابقات بین المللی مستر المپیا شرکت کرده بود ساعاتی پیش پس از چند ماه مقاومت در مقابل بیماری اسکولیت یا التهاب رگ‌های خونی دارفانی را وداع گفت.
قهرمان جهانی پرورش اندام ایران درگذشت/ او در یک فیلم هم نقش‌آفرینی کرده بود

 

بیت الله عباسپور که در سال 2012 رسما" وارد دنیای حرفه ای این رشته پر طرفدار شد، زیر نظر مربیان و قهرمانان مطرحی چون دنیز جمیز در سطح اول جهان درخشید و توانست عناوین زیادی را در این رشته به خود و کشورش اختصاص دهد.

گفتنی است دنیس جمیز از قهرمانان معروف بدنسازی جهان چندی پیش با شروع بیماری بیت الله که در بین دوستان خود به بیتو معروف شده بود با راه‌اندازی یک کمپین آنلاین، از طرفداران خود خواسته بود تا برای نجات جان این قهرمان ایرانی کمک کنند و با گذشت تنها چند ساعت از این کمپین بیش از ۴۵۰۰ دلار برای کمک به عباس‌پور جمع‌آوری شد ، جیمز در آن زمان درباره بیماری دوست و رقیب حرفه‌ای خود نوشته بود که این بیماری خطرناک است و سیاه رگ‌ها و سرخ‌رگ‌ها را نابود می‌کند و «بیتو» را در شرایط خطرناکی قرار داده است.

ایشان توانسته بود عنوان ورزشکار قرن پرورش اندام ایران را به خود اختصاص دهد از آخرین مقام های کسب شده توسط ایشان میتوان به سال 2014 و کسب مقام پنجم مستر المپیا و مسابقات حرفه ای گرند پریکس سئول اشاره کرد که در آنجا توانست مقام سومی را به خود اختصاص دهد.

بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام ایران سال گذشته نیز در یک فیلم سینمایی با نام حقیقت به کارگردانی سید علی میرباقری به عنوان یک کماندو هم نقش آفرینی کرده بود..

حدید نیوز درگذشت قهرمان مطرح ایران زمین را به هواداران او، جامعه ورزش و خانواده ایشان تسلیت می گوید.

http://hadidnews.com/vdch-znx.23nxmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما