تاریخ انتشار :جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۴
عملکرد پر از شبهه باشگاه استقلال در اعلام قرارداد بازیکنانش

چرا رقم قرارداد امیر قلعه نویی اعلام نشد؟!

روز گذشته باشگاه استقلال تهران در حالی رقم قرارداد بازیکنان تیمش در لیگ چهاردهم را عمومی کرد که نام و رقمی از قرارداد امیر قلعه نویی در این لیست دیده نشد. اقدامی که شبهات زیادی را در این رابطه به وجود آورد.
چرا رقم قرارداد امیر قلعه نویی اعلام نشد؟!
به گزارش حدیدنیوز، اینکه چقدر مبالغ قرارداد اعلام شده توسط باشگاه استقلال و سایر باشگاه ها از صحت کافی برخوردار است هنوز بر کسی مسجل نیست اما به روال معمول همه باشگاه ها وقتی لیستی قرار است منتشر شود، باید همه اجزای تشکیل دهنده یک تیم فوتبال از بازیکن تا مربی و سرپرست و حتی تدارکات تیم هم در آن دیده شود. مساله ای که به هیچ وجه در مورد لیست منتشر شده استقلال صدق نمی کند و این باشگاه هیچ مبلغی از قرارداد امیرقلعه نویی و دیگر اعضای کادر فنی و حتی سرپرست خود اعلام نکرده است.

اعلام نشدن رقم قرارداد قلعه نویی قطعا نظر شخصی خود اوست. این مربی که فصل گذشته رقم قابل توجهی از آبی ها دریافت کرده بود، احتمالا رقم دریافتی اش برای لیگ چهاردهم آنقدر قابل توجه تر هست که از ترس ایجاد حواشی بسیار اجازه رسانه ای شدندش را به مدیران باشگاه استقلال نداده است.

نکته جالب توجه دیگر لیست آبی ها که شبهات زیادی را به وجود آورده این است که مثلا بازیکنی مثل اندرانیک تیموریان که فصل گذشته طبق اعلام وزارت ورزش دو میلیارد و سیصد میلیون تومان از باشگاه استقلال دریافتی داشته چگونه ممکن است این فصل تنها با یک میلیارد یعنی مبلغی کمتر از نیمی از قرارداد سال گذشته اش در این تیم بازی کند. یا مثلا خسرو حیدری که فصل گذشته بیش از یک میلیارد از آبی ها دریافت کرده بر چه اساسی این فصل که در جام جهانی حضور داشته و به گفته خودش چند پیشنهاد خارجی هم داشته حاضر شده با مبلغ کمتری در این تیم بماند. همه این ها سوالاتی است که یک روز پاسخ همه انها مشخص خواهد شد. http://hadidnews.com/vdch-vnx.23nvwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما