تاریخ انتشار :جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۵
در روزهای آتی، واکنش‌ها به افزایش قیمت خودرو در بازار بیشتر خواهد بود و خریدها رونق می‌گیرد.
اختلاف قيمت زیاد میان نمایندگی انواع خودروها باحاشیه بازار
اگرچه بازار خودرو هنوز به سخنان محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت واکنش چندانی نشان نداده است، اما به نظر می‌رسد در روزهای آتی، واکنش‌ها به افزایش قیمت خودرو در بازار بیشتر خواهد بود و خریدها رونق می‌گیرد. 

به گزارش حدیدنیوز؛ فعالان بازار خودرو می گویند که هنوز بازار واکنش چندانی به تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان نداده و خریدها رونق نگرفته است.

خودروسازان هم معتقدند؛ که اگرچه ممکن است در مقطعی کوتاه، قیمت خودرو افزایش یابد، اما به طور قطع با تداوم تولید و عرضه به بازار، قیمت خودرو تثبیت خواهد شد و حداقل تا اوایل سال آینده، قیمت‌ها تغییر نخواهند داشت.

البته هنوز هم اختلاف زیادی میان قیمت نمایندگی انواع خودروها با قیمت حاشیه بازار آنها وجود دارد که به نظر می رسد به دلیل کمبود عرضه برخی از انواع خودرو در بازار باشد، بنابراین می توان انتظار داشت که با افزایش تولید خودروسازان، قیمت حاشیه بازار نیز به قیمت نمایندگی نزدیک شود و حتی اگر افزایش قیمتی هم در نمایندگی رخ دهد، قیمت حاشیه بازار با تصمیم جدید برای افزایش، تغییر چندانی نخواهد داشت؛ چراکه در مقابل عرضه افزایش یافته و فاصله قیمت بازار و نمایندگی را به حداقل می رساند.

http://hadidnews.com/vdch-vni.23nqxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما