تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۰
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت، تعداد دقیق زائران اعزامی کشورمان به عربستان برای انجام مناسک "حج تمتع" را اعلام کرد.
امسال چند هزار نفر به "حج تمتع" اعزام می‌شوند
به گزارش حدیدنیوز، اکبر رضایی از اعزام 85 هزار و 200 زائر ایرانی از سراسر کشور برای انجام مناسک حج تمتع در تیر امسال به عربستان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کاروان‌های اعزامی به حج تمتع در قالب پروازهای مدینه قبل از 27 تیر آغاز و تا 19 مرداد به انجام خواهد رسید و پروازهای مدینه بعد نیز به سمت جده از هشتم تا بیست و چهارم مرداد انجام خواهد گرفت.
 
معاون سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه همه مقدمات اسکان، پذیرایی، حمل و نقل و سایر خدمات طبق برنامه انجام شده و برخی نیز در حال انجام است، خاطرنشان کرد: بر این اساس بازگشت اولین کاروان حجاج مدینه قبل به کشور نیز از سوم شهریور امسال آغاز و تا بیست و یکم همین ماه ادامه خواهد داشت و برگشت حجاج مدینه بعد نیز از هشتم شهریور تا بیست و چهارم همین ماه ادامه خواهد داشت.
 
 
وی با بیان اینکه هم اکنون ثبت‌نام حجاج در کاروانها انجام شده و ظرفیت کاروان‌ها تکمیل شده است، اظهار داشت: با توجه به اقدامات و هماهنگی های لازم معاینات پزشکی زائران حج نیز به انجام رسیده و زائران در حال گذارندن کلاسهای آموزشی مورد نیاز حج هستند.
 
وی افزود: عملیات ثبت اطلاعات برای صدور روادید حجاج نیز بعد از اتمام معاینات پزشکی و واریز مرحله دوم مبالغ واریزی صورت می گیرد.
 
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه زانران ایرانی از 20 ایستگاه پروازی در سراسر کشور راهی عربستان خواهند شد، گفت: تلاش همه دست اندرکاران حج و زیارت انجام یک حج آبرومند و با حفظ شأن و منزلت زائران ایرانی در کمال امنیت و آرامش است.
منبع: تسنیم http://hadidnews.com/vdch-qnx.23n--dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما