تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۶
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دروازه‌بان ما یک سر و گردن از سایر نفرات بالاتر است، بنابراین سرمربی تیم ملی نباید سرمایه‌سوزی کند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل مقابل الشباب و صعود به مرحله یک چهارم در نشست خبری اظهار داشت: ولادت امیر مومنان را به همه مسلمانان تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود و بازیکنان ما فوتبال تاکتیکی انجام دادند. ۴-۴-۲ بازی کردیم و شروع خوبی نداشتیم و مجبور شدم جای سیاوش اکبرپور را عوض کنم. چون نتیجه بازی رفت خوب بود به همین دلیل بازیکنان همه چیز را کنترل کردند. در این فصل سختی‌های زیاد کشیدیم ولی به خاطر مردم و استقلال سختی‌ها را تحمل کردیم.

وی ادامه داد: تیم‌های خوبی مثل الغرافه و الهلال را پشت سرگذاشتیم. مزد زحمت بازیکنان یک قهرمانی و رسیدن به جمع ۸ تیم آسیا بود. اگر می‌خواهیم به مراحل بعدی صعود کنیم باید تقویت شویم. ما ۶ تا ۸ بازیکن می‌خواهیم که وزنه‌ای در آسیا باشیم و در ادامه راه با قدرت بیشتری به میدان برویم. مجتبی جباری در میانه زمین ما هر وقت حرکت کند تیم هم حرکت می‌کند ولی موقعی که این اتفاق نیفتد به مشکل می‌خوریم این نقطه ضعف است. باید کاری کنیم که یک نفر جور مجتبی را بکشد. جانورایو می‌توانست این کار را بکند اما مصدوم شد. خدا را شکر می‌کنم که صعود کردیم.من بعد از بازی داماش حلالیت طلبیدم و یکبار دیگر هم این کار را می‌کنم تا کسی از من دلگیر نباشد.

وی افزود: من چندسال در استقلال بوده‌ام و مشکل استقلال همین است که گفتم.

قلعه‌نویی در مورد شرایط مهدی رحمتی و عملکرد دروازه‌بان تیم ملی در دیدار با عمان و خشونت برخی از بازیکنان الشباب تاکید کرد: بازیکن شماره ۳۳ الشباب باید ۲ بار اخراج می‌شد و خیلی خشن بازی می کرد. در مورد رحمان احمدی هم باید بگویم که مقابل تیم ملی عمان خیلی هم تقصیر نداشت اما بحث ما این است که بهترین دروازه‌بان آسیا را در لیگ و ایران داریم و چرا باید از چنین سرمایه‌ای به راحتی بگذریم. سرمربی تیم ملی باید نگاه پدرانه داشته باشد. من وقتی سرمربی شدم خیلی‌ها از من انتقاد کردند و فکر کردند که من علیه فرهاد مجیدی موضع‌گیری می‌کنم اما او را آوردم و جام را هم بالا برد. در آسیا امتیازهایی که گرفتیم ۷ امتیاز را مدیون رحمتی هستیم. ما نباید در آسیا در خصوص رحمتی سرمایه سوزی کنیم. او یک سر و گردن از همه بالاتر است.

وی ادامه داد: ما در راه جام جهانی فقط ۲ گل خورده داریم، با این کار ما داریم نقاط قوت را از بین می‌بریم و نقاط ضعف را برطرف نمی‌کنیم. خیلی‌ها می‌آیند و می‌روند، امیدوارم کی‌روش زودتر دست به کار شود. بازی با عمان تدارکاتی و از باختش ناراحت نیستم ولی نباید سرمایه سوزی کنیم. باخت در بازی‌های دوستانه اشکالی ندارد اما برای بازی‌های رسمی باید آبدیده شویم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه در این تیم‌ می‌ماند یا نه و اینکه نجف‌نژاد هم گفته مشکلات استقلال باید حل شود، گفت: از عباسی وزیر ورزش تشکر می‌کنم که مرا خواست و همه چیز را به او توضیح دادم. در مورد فوتبال ایران و اسقلال حرف زدم. آنچه که عقل ناقصم می‌گفت برایش تشریح کردم. بازیکنان شماره ۸ و ۹ استقلال ۷ میلیون دلار دستمزدشان است شما خودتان قیاس کنید اگر قرار است در آسیا ستاره بگیریم اولین کار این است که تیم را حفظ کنیم و بعد شش بازیکن بگیریم. در حال حاضر ۱۴-۱۵ بازیکن استقلال قرارداد ندارند و دلار هم اکنون ۴ هزار تومان شده است و دو سه بازیکن هم پیشنهاد خارجی دارند و اگر نروند در حق خانواده‌شان جفا کرده‌اند باید ما با قدرت در آسیا برویم و زنگ تفریح نشویم و ستاره را بگیریم.

وی در مورد اینکه خشونت بازیکنان الشباب ربطی به مسایل سیاسی داشت تا بازیکنان کلیدی ما را مصدوم کنند، گفت : فکر نمی‌کنم اینطوری باشد ولی شماره ۳۳ می‌خواست خسرو حیدری را طوری بزند که یکسال در خانه بخوابد. آنها نگاه خوبی به ما ندارند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه بازیکنی برای فصل جدید مدنظر دارید، گفت: وقتی در لیگ کار می‌کنیم یکسری بازیکنان مورد نظرم هستند که به درد افکار تاکتیکی من می‌خورند. ۲ هافبک مثل جانواریو می‌‌خواهیم و باید بودجه داشته باشیم تا بتوانیم برنامه‌هایمان را اجرا کنیم. http://hadidnews.com/vdch--ni.23nvkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما