تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
فعالیت ستاد نظارت بر قیمت ها برای جلوگیری از اجحاف در حق مردم همزمان با ادامه اجرای این قانون خواهد بود.
تدابیر دولت برای جلوگیری از گرانی ها در فاز دوم هدفمندی
به گزارش حدیدنیوز، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از فعالیت ستادی خبر داد که همزمان با آغاز مرحله دوم هدفمندی یارانه ها برای جلوگیری از گرانی ها و افزایش قیمت ها بر بازار نظارت می کند. وی افزود: فعالیت ستاد نظارت بر قیمت ها و جلوگیری از گرانی ها همزمان با فاز دوم هدفمندی برای جلوگیری از اجحاف در حق مردم همزمان با ادامه اجرای این قانون خواهد بود.


محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه هیات دولت درباره اینکه ساز و کار دولت در فاز دوم هدفمندی یارانه ها نظارت بر قیمت و جلوگیری از افزایش آن چه خواهد بود اظهار کرد: هم اکنون ستادی در این زمینه فعال شده و ساز و کارهای مختلفی برای آن در نظر گرفته شده که در این زمینه با صنوف هم هماهنگی های لازم به عمل آمده است.

وی افزود: فعالیت ستاد نظارت بر قیمت ها و جلوگیری از گرانی ها همزمان با فاز دوم هدفمندی برای جلوگیری از اجحاف در حق مردم همزمان با ادامه اجرای این قانون خواهد بود.

سخنگوی دولت تاکید کرد: فعالیت این ستاد در این راستا انجام خواهد شد که اجرای فاز دوم هدفمندی بهانه ای برای افزایش قیمت ها و گرانی ها از سوی عده ای نباشد.

نوبخت در پاسخ به سوالی مبنی بر این که گویا لابی خودروسازان سنگین است چرا که علیرغم وعده پیشین شما برای کاهش قیمت خودرو پس از کاهش قیمت دلار اقدامی در این زمینه صورت نگرفته و حتی زمزمه های گرانی خودرو در سال آینده به گوش می رسد گفت: نه تنها در صنعت خودرو بلکه درباره همه محصولات به میزانی که هزینه ها ناشی از کاهش قیمت دلار، کم می شود قطعاً باید کاهش قیمت را شاهد باشیم.

وی تاکید کرد برای کاهش قیمت خودرو ناشی از کاهش قیمت دلار شورای رقابت وظایف خود را به انجام خواهد رساند http://hadidnews.com/vdch--ni.23n6-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

متاسفانه تدابیری که تا به حال در عرصه اقتصاد داشته اید
موفقیتی نداشته است
تئوریسین بخش اقتصادتان را به یک
کاسب پدر مادر دار و بازاری اصل و نصب دار بسپارید.
از دکتر موکترها کاری ساخته نیست
هزار تا دکتر اقتصاد انگشت کوچیکیه یک بازاری نمیشود.
بخاطر خدا اینکارو انجام بدین