تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۵
امروز سکوت جایز نیست و نمی‌توان دلخوش به بیانیه‌های مجامع بین‌المللی نشست؛ از این رو وبلاگ‌نویسان فعال عرصه سایبر آمادگی خود را برای حضور در نوار غزه و مبارزه با نماد شیطان در جهان اعلام می‌دارند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از وبلاگ جلبک‌ستیز، اندکی سکوت کافی است تا بشنوی صدای طفل سه ساله را؛ اندکی سکوت کافی است تا بشنوی ناله طفل شیرخوار را؛ اندکی نگاه کافی است تا ببینی ظلمی که روا می‌رود بر زن و مرد و پیر و جوان و کودک و خردسال را.

این روزها محرم است؛ روزی که حسین(ع) با تمام هستی‌اش پا به کربلا گذاشت.

این روزها محرم است؛ روزی که زینب (س) تمام هستی‌اش را به خدا می‌سپارد.

این روزها محرم است؛ روزی که طفل ۳ ساله با پدر وداع می‌کند.

این روزها اما محرمی دیگر در راه است؛ غزه کربلاست؛ خون جاری است.

اگر دیروز حنجر علی‌اصغر هدف تیر بلا گشت، امروز بار دیگر حنجر طفل سه ساله ای هدف تیر جفا گشته است.

امروز روز انتخاب است و چراغ‌های خیمه خاموش؛ می‌مانی یا می‌روی؟

امروز باید میان ماندن و رفتن انتخاب کنی؛ تن به ذلت می‌دهی یا خشمت را بر سر ظلم فروخواهی ریخت؛ امروز محرم است و امشب شب عاشورا؛ انتخاب کن میان ماندن و رفتن.

کفن پوش به یاری مظلوم شتاب؛ مبادا که امروز سکوت کنی و فردا در سپاه توابین قرار بگیری.

و فراموش مکن سخن مقام معظم رهبری را که فرمودند «هرچند تعداد توابین چندین برابر سپاه امام حسین (ع) بود اما مقایسه کنید تاثیر گذاری قیام حسین (ع) را با قیام توابین.»

مبادا که اهل توابین باشی!

امروز سکوت جایز نیست و نمی‌توان دلخوش به بیانیه‌های مجامع بین‌المللی نشست و نظاره کرد دست‌های به خون آلوده مدعیان دموکراسی را؛ امروز روز قیام است، روز خونخواهی از مظلومان غزه.

از این رو وبلاگ‌نویسان فعال عرصه سایبر آمادگی خود را برای حضور در نوار غزه و مبارزه با نماد شیطان در جهان اعلام می‌دارند و از وزارت امور خارجه تقاضا دارند، شرایط حضور در این جبهه حق علیه باطل را فراهم آورند تا مبادا در روز رستاخیز در زمره کسانی قرار بگیریم که ناله مظلومی را شنیدیم و سکوت کردیم.

وبلاگ‌نویسان و فعالان فضای مجازی و تمامی کسانی که به قیام حسین(ع) در روز عاشورا اعتقاد راسخ دارند می‌توانند به صف سربازان غزه بپیوندند. http://hadidnews.com/vdcgzt9q.ak9zx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما