تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۰
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد که وصول معوقات بانکی با اجرای اقتصاد مقاومتی برطرف می شود.
کاهش حجم معوقات بانکی با اجرای اقتصاد مقاومتی محقق می شود
به گزارش حدیدنیوز، حجت الاسلام روح الله بیگی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با رویکرد، رهبر معظم انقلاب به عنوان رصدبان انقلاب از دستاوردهای ۳۶ ساله نظام دیده بانی می کنند؛ ایشان از قابلیت ها و ظرفیت های مملکت در هر حوزه از جمله شاخه بینش، دانش و اقتصاد استفاده کرده است و همچنین معظم له با دسیسه ها و نقشه های غرب، توطئه های بد اندیشان و کج اندیشان که از ۳۵ سال قبل اقدام اتخاذ شده از جمله تحریم ها بر علیه ایران استفاده می کند مقابله می کند.

وی ادامه داد: این دسیسه های غرب تا پایان ادامه خواهد داشت چرا که این گونه خبائث از روز اول اسلام از سوی جبهه کفر بر علیه مسلمین اتخاذ شده است و مقابله همیشگی بین این دو جریان یعنی کفر نه تنها کاهش پیدا کرده بلکه افزوده شده است. بعد از پیروزی انقلاب این موضوع ادامه پیدا کرده است تا به امروز غرب در مقابل اسلام بوده است.

نماینده اصول گرای مجلس نهم، خاطر نشان کرد: دیوارهای بی اعتمادی آمریکا و دیگر استکبارهای جهانی خیلی فراتر از آن است که دامروز با یک مذاکره در هم بشکند به همین خاطر مقام معظم رهبری با توجه به اینکه کلید حل مشکلات اقتصادی را توجه به اقتصاد درون زا و عدم تکیه اقتصادی به غرب دانسته بودند تئوری اقتصاد مقاومتی را برای رفع مشکلات اقتصادی در مواجهه همه جانبه به غرب مطرح کردند.


حجت الاسلام بیگی ، گفت: اگر مسئولین ما از روز اول به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک عملی و جانانه می گفتند و این تصمیم را در عالم واقعیات به منحصه ظهور و بروز گذاشته باشند ما امروز این همه مشکلات نداشتیم چرا که اقتصاد مقاومتی راه حل مقابله با سازمان تحریم های وحشیانه غرب علیه ملت ایران است.

وی عملکرد دولت در موضوعات اقتصادی بسیار خوب و قابل قدردانی توصیف کرد و اظهار داشت: دولت یازدهم اداره اقتصادی کشور را در حالتی که بیمار و زمین گیر شده بود به دست گرفت. خوشبختانه در این مدت نیز توانست با وجود تیم اقتصادی قدرتمند و کارشناسانی مجرب تاحدودی مشکلات موجود در زمینه اقتصاد را برطرف کند.

حجت الاسلام بیگی در پایان گفت: بی تدبیری ها، اختلاس ها، معوقات بانکی دولت های قبل را باید با اقتصاد مقاومتی برطرف کرد. http://hadidnews.com/vdcgzn9w.ak9q74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما