تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۸
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از آغاز طرح سفرهای نوروزی تا به امروز، ‌در اثر تصادفات جاده‌ای سفرهای نوروزی ۱۴۵ نفر فوتی و ۱۹۵۰ مصدوم به ثبت رسیده است.
ثبت ۱۴۵ فوتی و بیش از ۱۹۰۰ مصدوم بر اثر تصادفات سفرهای نوروزی
به گزارش حدیدنیوز، سردار موسی امیری در حاشیه بازدید از جاده‌های مواصلاتی اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: متأسفانه از زمان آغاز طرح سفرهای نوروزی در کشور تا به امروز در اثر تصادفات جاده‌ای سفرهای نوروزی 145 نفر از هموطنان جان خود را از دست داده و 1950 نفر نیز مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین دلیل تصادفات فوتی در جاده‌های کشور خواب‌آلودگی و خستگی رانندگان بوده است، گفت: از رانندگان وسایل نقلیه تقاضا داریم که در مسیرهای سفر خود،‌ محلی برای استراحت تعیین کرده و به هیچ‌وجه در زمان خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا افزود: در حال حاضر در استان‌های شمالی و شمال‌غرب کشور شاهد بارش برف و باران در برخی از نواحی هستیم، انتظار می‌رود که رانندگان وسایل نقلیه برای تردد در این جاده‌های امکانات و تجهیزات لازم را به همراه داشته و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد وقوع حادثه دلخراش نباشیم.

سردار امیری از آماده‌باش پلیس راهور کشور برای خدمات‌رسانی در تمامی جاده‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه تمهیدات لازم انجام شده و انتظار داریم از رانندگان که نقاط ایمنی را در جاده‌ها رعایت کرده تا سفر ایمنی داشته باشند. http://hadidnews.com/vdcgyx9w.ak9n74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما