تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۳
در‌پی آغاز بحران اقتصادی در جنوب اروپا، منطقه اسکاندیناوی و کشور سوئد، به بازاری مناسب برای زنان خودفروش و افرادی که این زنان را وادار به این کار می‌کنند، تبدیل شده است.
فروش زنان در سایه بحران!
به گزارش حدیدنیوز، سایت رادیو سوئد گزارش داد: آمار جدیدی از اتحادیه اروپا نشان می‌دهد که قربانیان تجارت جنسی در سوئد به شدت بالا رفته است.

پر یورت افسر پلیس آگاهی در استکهلم که در بخش مبارزه با قاچاق زنان برای جرایم جنسی کار می‌کند به بخش بین المللی رادیو سوئد می‌گوید که بدی شرایط اقتصادی در اروپا باعث شده که در شمال این قاره که شرایط کمی بهتر است، بازاری مناسب برای خدمات جنسی پدید آید.



این موضوع را گروه‌های سازمان‌یافته تبه‌کار نیز دریافته‌اند. او اضافه می‌کند که مشتریان خدمات جنسی در شمال اروپا، در مقایسه با جنوب اروپا، پول بسیار بیشتری می‌پردازند.



گفتنی است در تبلیغات رسانه های غربی، همواره از سوئد به عنوان کشوری پیشرو در دفاع از حقوق زنان یاد می شود، این کشور طی سال های گذشته با تغییر در قوانین خود به مبارزه علیه روسپی گری زنان پرداخته است. با این وجود گزارش یاد شده تردیدها درباره موفقیت این طرح و کشور سوئد برای مبارزه با این معضل اجتماعی را افزایش داده است.



از سوی دیگر قوانین یادشده با انتقادهای فراوانی بویژه از سوی همسایگان اروپایی سوئد روبرو گشته بود چرا که به گسترش پورنوگرافی در کشورهای مجاور دامن زده و زنان و مردان سوئدی را وادار می کرد برای ادامه رفتارهای غیراخلاقی خود به آن کشورها بروند. http://hadidnews.com/vdcgyx9q.ak9y34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما