تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۱
۵.۸ میلیون دلار سرمایه برای عمومی شدن این کارت هزینه شده است

رونمایی از یک کارت بانکی همه چیز تمام دیگر

نوعی کارت اعتباری همه چیز تمام پا به بازار گذاشته است و برای مشتریانی مناسب است که تمایل به استفاده از کارت اعتباری اما از نسخه کمی دیجیتالی تر دارند.
رونمایی از یک کارت بانکی همه چیز تمام دیگر
به گزارش حدیدنیوز، شرکت استراتوس به تازگی ۵.۸ میلیون دلار سرمایه برای عمومی شدن این کارت هزینه کرده است اما به گفته تیاگو اولسون مدیر عامل این شرکت واقع در میشیگان، اگرچه ایده جدیدی نیست اما آنها مجموعه ویژگی های منحصر بفردی به آن افزوده اند.

"فکر نمی کنم این کارت و جایگاه آن با کارت دیگری قابل مقایسه باشد. از نظر استفاده و قابلیت اعتماد، کسی نمی تواند از ما تقلید کرده و جلو بزند."

علت اصلی این تفاوت یکی کردن ویژگی "تراشه و پین کد" است که رقیب آنها Plastiq نمی تواند در نسل اول کارت هایش ارائه دهد. این کارت نیز مثل رقبای خود، کوین و Plastiq از ان اف سی برای پرداخت های بدون تماس استفاده می شود.

استراتوس برخلاف رقبای کیف پول همراه، در دستگاه های خودپرداز و عملیات های بانکی نقدی قابل استفاده است.

سرمایه اولیه، صرف سرعت بخشیدن در به کار گیری و تولید می شود. این شرکت اعلام کرد کلید موفقیت و پا بر جا ماندن این فناوری ارائه نسخه صحیح آن در اولین گام است.

به گزارش اخبار بانک، با وجود اینکه PlastC برای استفاده از کارت خود مبلغ ۱۵۵ دلار از مشتری دریافت می کند، استراتوس هزینه ای اعلام نکرده است.
منبع: pymnt http://hadidnews.com/vdcgxx9w.ak9qy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما