تاریخ انتشار :جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۵
با توجه به هجمه های گسترده برنامه های ماهواره ای علیه آموزه های اسلامی – ایرانی و ترویج بی بندوباری مشاهده می شود که ...
آموزش رقص در سالن حجاب ملارد!!
به گزارش حدیدنیوز،در این روزهای بداحوالی فرهنگ و در سایه غفلت مسئولین ، شاهد آن هستیم که آموزه های غربی و همچنین نامتعارف در مراکز آموزشی وتربیتی از جمله مهدکودک ها و سالن های ورزشی رشدی قارچ گونه دارند.

درکنار معظلات فرهنگی و اجتماعی که دامن جامعه را فراگرفته است ، خبر برگزاری کلاس های آموزش رقص توسط خانم و بدون محدودیت جنسی موضوعی است که باعث نارضایتی خانواده ها شده است .

براساس این گزارش ، کلاس آموزش رقص باله با عنوان کلاس تخصصصی! باله در سالن ورزشی حجاب مارلیک در حال جذب و ثبت نام از بانوان دررده سنی مختلف است . پس از ثبت نام از متقاضیان شماره تلفن همراه دریافت و زمان آغاز کلاس ها به آن ها اطلاع داده می شود.

در برخی از این آموزشگاه ها دختران کم در آمد و جوان پس از آموزش و یادگیری انواع رقص در مجالس و مهمانی های مختلط و پارتی های شبانه توسط افراد خاصی به عنوان رقاص و گردانندگان مجالس بکارگیری می شوند. این افراد در قبال در یافت پول در این گونه مجالس پنهانی به عنوان رقاص فعالیت می کنند.

با توجه به هجمه های گسترده برنامه های ماهواره ای علیه آموزه های اسلامی – ایرانی و ترویج بی بندوباری مشاهده می شود که گروه هایی با ایجاد این دست کلاس ها در تلاش هستند تا تفکرات مسموم این دست شبکه ها را در داخل مردم اجرایی نمایند.

غفلت از ارزش ها موجب شده است تا نام ارزشی چون حجاب فقط به عنوان یک اسم برای یک سالن ورزشی انتخاب شود ولی در آن عدم آموزش ضد ارزش به مردم مورد توجه قرار نگیرد.

در هر صورت در حال حاضر علاوه بر مسئله بدحجابی که امروزه بسیار مورد بی توجهی قرار گرفته و باعث ترویج فرهنگ بی بند و باری در جامعه شده است، مسئله افزایش فعالیت کلاس های آموزش رقص که فاقد مجوز لازم نیز هستند در جامعه مطرح است که جا دارد مسئولان توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

امید است تا قبل از شروع این کلاس و شیوع کلاس های دیگر در شهرستان مسئولین ذیربط برخورد مناسب را داشته باشند.



http://hadidnews.com/vdcgxu9w.ak9qt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما