تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۸
میان کتاب‌های پرفروش انتشارات شهرستان ادب، بعضی از کتاب‌ها با استقبال بیشتر مخاطبان ادبیات مواجه شده است و کتاب چمدان‌های قدیمی علیرضا قزوه در صدر پرفروش‌های این انتشارات است.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، موسسه فرهنگی شهرستان ادب با نزدیک به ۳۰ عنوان کتاب شعر و داستان در نمایشگاه کتاب شرکت کرده‌ است، و مجموعه شعرهای جدید و آثاری در حوزه ادبیات داستانی را با خود به نمایشگاه کتاب آورده است.

در میان کتاب‌های پرفروش این انتشارات، بعضی از کتاب‌ها با استقبال بیشتر مخاطبان ادبیات مواجه شده است و کتاب چمدان‌های قدیمی علیرضا قزوه در صدر پرفروش‌های این انتشارات است.

همچنین کتاب «صبح بنارس» قزوه نیز که در کمتر از یکسال به چاپ سوم رسیده بود با توجه به استقبال مخاطبان تا پایان نمایشگاه به چاپ چهارم خواهد رسید.

همچنین کتاب گزیده غزل‌های استاد محمد قهرمان که کتاب جدیدی است و برای اولین بار به نمایشگاه کتاب عرضه شده است هم از پرفروش‌های این نشر در نمایشگاه کتاب است.

از میان ۴ کتاب مرتضی امیری اسفندقه هم گزیده غزل‌های او هم با نام «ورمشو» با استقبال بیشتری مواجه شده است. البته به گفته مسئولان غرفه، دهلی ستاره بود که سفرنامه منظوم او است و حاصل سفر این شاعر به هندوستان است مشتریان خودش را دارد.

«بی‌خبری»‌های میلاد عرفان پور نیز جایگاه خوبی در بین مخاطبان دارد و توانسته است فروش خوبی را به خود اختصاص دهد.

در این میان نام دو کتاب شاخص هم به چشم می خورد که با توجه به اینکه تنها دو روز است که به نمایشگاه رسیده‌اند، بسیار خوب داشته‌اند و مخاطبان بسیاری را به غرفه شهرستان ادب کشانده‌اند.

نخستین مجموعه شعر حاج سعید حدادیان شاعر و مداح نام آشنای کشورمان، با عنوان «همیشه باران» توانسته است مخاطبان بسیاری را به غرفه شهرستان ادب بیاورد.

در این مجموعه، شعرهایی خواندنی از حدادیان در قالب غزل، قصیده، رباعی و نیمایی و در موضوعات آیینی، دفاع مقدس، عاشقانه و عارفانه گرداوری شده‌اند.

واکنش مخاطبان در مواجهه با کتاب حدادیان هم جالب است، از آنجا شاید بسیاری و حتی دوستداران حدادیان هم ندانند که او علاوه بر اینکه در مداحی صاحب سبک است، در شعر نیز شاعری برجسته و نقادی نکته سنج به حساب می‌آید.

«چه قدر پنجره» مجموعه غزلهای سعید بیابانکی هم که دیروز به نمایشگاه کتاب رسید و از همان روز نخست مورد استقبال شعر دوستان قرار گرفت.

در میان کتاب‌های حوزه ادبیات داستانی این انتشارات هم کتاب «نخران» مجید اسطیری و سراب و «سمرقند» مصطفی جمشیدی از کتابهای تازه منتشر شده و کتاب‌های «آواز بلند» علی اصغر عزتی پاک و «زندانی کوچک» سید حسن حسینی ارسنجانی جزء پرفروش‌های کتاب‌های داستان این انتشارات است.

گفتنی است شاعران و نویسندگان در طول نمایشگاه کتاب در غرفه شهرستان ادب حاضر می‌شوند که امروز ساعت ۱۴ سعید بیابانکی و محمدرضا طهماسبی در غرفه این انتشارات حضور پیدا می‌کنند. http://hadidnews.com/vdcgxu9q.ak9y74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما