تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۱
رای بالای رئیس مجلس در نطر سنجی ها

احتمال کاندیداتوری علی لاریجانی قوت گرفت

وضعیت کاندیداتوری لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری تا آخر فروردین مشخص می‌شود.
احتمال کاندیداتوری علی لاریجانی قوت گرفت
به گزارش حدیدنیوز، مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت کاندیداتوری لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری تا آخر فروردین مشخص می‌شود.

حسن زمانی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتمال کاندیداتوری علی لاریجانی رئیس مجلس برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: فعلا بحث خاصی از کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم مطرح نیست.

وی ادامه داد: البته به دلیل برخی موارد وضعیت کاندیداتوری رئیس مجلس در انتخابات ریاست جمهوری تا آخر فرودین مشخص می‌شود.

***لاریجانی در نظر سنجی‌ها دوم یا سوم است***

محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین پیش از این در گفت‌وگویی با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم گفته بود که علی لاریجانی در نظرسنجی‌ها بین افراد مطرح در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ نفر دوم یا سوم است.

وی همچنین درباره احتمال اضافه‌شدن علی لاریجانی به ائتلاف جبهه پیروان، تأکید کرد: تاکنون که از علی لاریجانی سؤال کردیم وی می‌گوید که "من نیستم". اما درحال رایزنی هستیم؛ قاعدتاً با نظرسنجی‌ها، بسیاری از مسائل روشن می‌شود. اکنون لاریجانی در مجموعه نظرسنجی‌ها نفر دوم یا سوم است. لذا باید کار را جلو ببریم و ببینیم چه می‌شود.

***لاریجانی فضا را برای کاندیداتوری خود آماده نمی‌داند/ تاکنون با وی به نتیجه نرسیدیم***

بهروز نعمتی عضو هیئت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس نیز گفته بود که فراکسیون رهروان برای متقاعد کردن لاریجانی جلسات متعددی با وی داشته، اما تاکنون به نتیجه نرسیده‌ایم، چراکه رئیس مجلس می‌گوید اکنون فضا آماده نیست.

پیش‌تر کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس نیز در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفته بود لاریجانی برای اداره کشور دارای برنامه و تیم است. http://hadidnews.com/vdcgxq9q.ak97n4prra.html
منبع : ساج24
نام شما
آدرس ايميل شما