تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۲
کل پول یکسال برنامه ما به اندازه بازیکن درجه سه پرسپولیس برای یک فصل هم نیست.
عادل فردوسی‌پور پاسخ رویانیان و دایی را داد
تهیه کننده و مجری برنامه نود که طی هفته گذشته از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مورد انتقاداتی قرار گرفته بود پاسخ وی را داد. عادل فردوسی پور با انتقاد از اظهار نظر رویانیان و علی دایی در توضیحش پیرامون درآمد برنامه نود گفت: کل پول یکسال برنامه ما به اندازه بازیکن درجه سه پرسپولیس برای یک فصل هم نیست.

به گزارش حدیدنیوز، پس از آنکه عادل فردوسی پور در برنامه هفته گذشته اش داوری دیدارهای پرسپولیس را با نظر کارشناسان بررسی کرد، مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه های متعددی تاکید کردند چون فردوسی‌پور در برنامه اش به موضوع داوری و پنالتی برای این تیم پرداخته، داور دیدار برابر ذوب آهن برای پرسپولیس پنالتی نگرفته است.

فردوسی پور در برنامه دوشنبه شب خود به اظهارات محمد رویانیان واکنش نشان داد. وی هنگامی که به این موضوع اشاره داشت رو به دوربین کرد و گفت: شما که متشرع هستید آیا کاری که کردید اخلاقی و انسانی است؟ آیا درست است که بیایید هر حرفی دلتان می خواهد بزنید و بعد بیایید و عذرخواهی کنید؟

وی خطاب به رویانیان گفت: شما اگر مباحث دیگری دارید چرا این بحث ها را پیش می کشید. از هر نظر هم که این موضوع را در نظر بگیرید کار اخلاقی و انسانی نیست. مطرح کردن این مبالغ خنده دار است. رحمتی و نکونام هم با این همه درآمدی که دارند اینقدر پول نمی گیرند.

عادل فردوسی پور ادامه داد: من قبل از این هم در مورد مبالغ دریافتی و درآمد برنامه صحبت کرده بودم. اما بازهم می گویم که درآمد کل یکسال برنامه نود به اندازه یک بازیکن درجه سوم شما هم نیست. من ۱۵۰ نفر عوامل برنامه دارم که همه مدیران سازمان صداوسیما هم از این موضوع اطلاع دارند و می توانند در این مورد شهادت بدهند.

مجری برنامه نود گفت: من قبلا هم گفته ام که از پیامک ها و تبلیغات یک ریال هم به برنامه نود و من نمی رسد. آقای رویانیان خوب است من هم بگویم شما سه نفر را کشته اید و بعدش عذرخواهی کنم؟

تهیه کننده و برنامه ۹۰ که از اظهار نظر مدیرعامل پرسپولیس دلخور بود در ادامه طعنه هایش به محمد رویانیان رو به محمد فنایی کارشناس داوری برنامه اش کرد و گفت: حتما شما هم برای حضور در برنامه ما هر برنامه ۴ میلیارد تومان دریافت می کنید.

وی سپس روی سخنش را به سمت علی دایی چرخاند و گفت: دایی در مصاحبه اش گفته که چون فردوسی پور در برنامه اش به داوری ما پرداخته داور دیدار با ذوب آهن تحت تاثیر قرار گرفته و برای ما پنالتی نگرفته است. این چه اظهار نظری است که می کند ایشان. از علی دایی بعید است. مگر می شود یک برنامه روی قضاوت داوران تاثیرگذار باشد.
http://hadidnews.com/vdcgwy9x.ak9wz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما