تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۵
سرمربی میلان از شکست سنگین برابر لاتزیو بسیار ناراحت است و از شرایط روحی بد بازیکنانش سخن به میان آورد.
واکنش مونتلا بعد از شکست سنگین میلان
به‌ گزارش حدیدنیوز، مدیاست نوشت: میلان در هفته سوم رقابت‌های سری A شکست سنگینی را متحمل شد. شاگردان مونتلا بعد از دو پیروزی، در خانه لاتزیو به میدان رفت و با نتیجه‌ دور از انتظار ۴ بر یک تن به شکست دادند.
 
سرمربی میلان در نشست خبری بعد از بازی این گونه به شکست شاگردانش واکنش نشان داد: این یک شکست زشت و ناامید کننده بود. از نظر روحی در شرایط خوبی قرار نداشتیم و همین باعث شد که لاتزیو برنده بازی شود. یک سری عوامل دست به دست هم دادند تا میلان بازنده این بازی باشد. بسیار ناراحت هستم. باید در دیدارهای بعدی جبران کنیم.
 
او ادامه‌ داد: از نظر ذهنی در وضعیت خوبی قرار نداشتیم. نتوانستیم جنگندگی و تلاش لازم را از خود نشان دهیم. انتظار چنین بازی‌ای را نداشتم. من بسیار بیشتر از این از شاگردانم انتظار دارم. تیم میلان از نظر گروهی عملکرد خوبی از خود نشان نداد. بازیکنان تلاش می‌کردند که روی کارهای انفرادی به گل برسند و این خوب نیست.
 
مونتلا در پایان سخنان خود ‌اضافه کرد: از این شکست درس خواهیم گرفت. میلان نیاز به پیشرفت دارد و در این مسیر حرکت می‌کنیم. از نظر بدنی در شرایط خوبی هستیم اما از نظر روحی نه. ضربه پنالتی‌ که داور به سود حریف گرفت روی جریان بازی تاثیر گذاشت. این شکست بسیار بد و سنگین بود اما شک نکنید که به ما کمک خواهد کرد.
منبع: ایسنا http://hadidnews.com/vdcgwx9w.ak93w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما