تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴
مدير عامل شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو، خواستار كشف استعدادهاي برتر و نيروهاي فني چيره‌دست و خبره در سطح كشور به منظور بهره‌برداري شبكه نمايندگي‌ها از توانمندي‌هاي اين افراد شد.
ايجاد كارگروه شناسايي استعدادها و مهارت‌هاي فني و تعميراتي سراسر كشور

به گزارش حدید نیوز به نقل از ایکوپرس؛ مهندس رضا حسيني گفت: تعميرات خودرو، علاوه بر آن‌كه دانش خاص خود را مي‌طلبد، نيازمند خلاقيت و هوشمندي خاصي است كه برخي استادكاران با علاقه‌مندي ويژه و پشتكار خود به آن دست مي‌يابند. هدف ما از تشكيل اين كارگروه، يافتن چنين افرادي است. نيروهاي فني دست به آچاري كه تجربه و تخصص خود را دايما به چالش مي‌كشند و پيچيده‌ترين مسائل فني را در كوتاه‌ترين زمان ممكن به سرانجام مي‌رسانند.


وي افزود: در حال حاضر نيز شبكه گسترده خدمات ايساكو با دارا بودن مركز بزرگ آموزش فني و ارتباط گسترده با دانشگاه‌ها، نيروهاي فني برجسته و آموزش ديده‌اي را در تعميرگاه‌هاي خود در اختيار دارد و حضور استعدادهاي جديد و تبادل و اشتراك دانش بين اين دو گروه مي‌تواند، از طريق تبديل دانش به دانايي، مسير بهبود ارايه خدمات را روشن‌تر و هموارتر كند.


وي همچنين گفت: با دريافت آرا و به كارگيري دانسته‌هاي اين تعميركاران ماهر و خلاق، مي‌توان علاوه بر بهره‌گيري از تئوري‌هاي تعميرگاهي، مجموعه‌اي از تخصص و تجربه را نيز در اختيار گرفت و با مدل‌سازي و ايجاد بانك اطلاعاتي حاصل و تسري آن به بخش توليد و مركز تحقيقات گروه، راهكارهاي ساده‌تر و به صرفه‌تري براي رفع مشكلات فني و بهبود كيفيت جست.


حسيني، در جمع‌بندي سخنان خود اظهار كرد: پس از شناسايي كارشناسان و دست‌اندركاران زبده در دو حوزه تامين و تعميرات خودرو، كه به عهده مسوولان دفاتر منطقه‌اي گذاشته شده، مدل‌سازي و پياده‌سازي ايده‌هاي تخصصي اين افراد در برنامه شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو، قرار خواهد گرفت.


وي در پايان افزود: پس از اتمام فرآيند كارگروه مذكور، يك جشنواره مهارتي توسط واحد آموزش شركت ايساكو برگزار و از دارندگان طرح‌هاي نوين و برتر در زمينه هاي مختلف خدمت‌رساني تجليل به عمل خواهد آمد.


لازم به ذكر است، اين طرح در كارگروه خدمات پس از فروش كه به صورت مستمر و به منظور بهينه‌سازي ارائه خدمات به مشتريان تشكيل مي‌شود، در دستور كار ايساكو، قرار گرفته است.

http://hadidnews.com/vdcgwn9w.ak9ww4prra.html
منبع : ایکو پرس
نام شما
آدرس ايميل شما