تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۷
یک مجموعه "شوی لباس غیراسلامی" وابسته به فرقه ضاله بهائیت در کرج پلمپ شد.

به گزارش حدیدنیوز، یک مجموعه "شوی لباس غیراسلامی" وابسته به فرقه ضاله بهائیت در کرج پلمپ شد. در جریان بازرسی این مکان و پس از احراز هویت مجریان آن که به فرقه ضاله بهائیت وابسته بودند و همچنین افشای اهداف آنها در راستای تضعیف اعتقادات اسلامی، این مجموعه پلمپ و عوامل آن دستگیر شدند.

اخیرا زمزمه‌هایی درباره برگزاری یک شوی لباس نامتعارف و دور از فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در مکانی واقع در کرج به گوش می‌رسید. پیرو این مطلب، یک گروه بازرسی به محل اعزام شده و پس از بررسی مشخص شد که این مکان در جهت ارائه شو و فروش لباس‌های زنانه فعالیت می‌کند.لباس‌های عرضه‌شده در این شو طرح‌ها و تصاویری نامناسب و خلاف ارزش‌های اسلامی داشته، نوع چیدمان وسایل این مکان و مجهز بودن آن به امکاناتی برای عکاسی از بازدیدکنندگان نیز بسیار غیرمتعارف بوده‌است.

در جریان این بازرسی مشخص شد که مجریان این طرح و سرمایه‌گذار اصلی آن، عضو فرقه ضاله بهائیت هستند. این اولین‌بار نیست که بهائیان در مسیر اشاعه بی‌بندوباری و تضعیف فرهنگ حجاب در جامعه تلاش می‌کنند بلکه آنها در طول تاریخ همواره در این عرصه فعال بوده و به اشکال مختلف و در قالب‌های گوناگون در این زمینه اقدام کرده‌اند.

این‌بار نیز آنها حجاب و لباس زنان را هدف قرار داده‌اند تا با گسترش پوشش‌های نامتعارف و به دور از فرهنگ و ارزش‌های اسلامی، به‌تدریج فرهنگ حجاب و ارزش آن را در جامعه کمرنگ ساخته و بی‌بندوباری را -که منشأ آسیب‌های بعدی است- رواج دهند. http://hadidnews.com/vdcguy9w.ak9z74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما