تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۵
فعالیت های مخفیانه سازمان موساد در سینمای ایران

تمرکز موساد بر سینمای ایران

شواهد نشان می دهد که مدت هاست اسرائیل و بخصوص موساد بر سینمای ایران متمرکز شده است.
تمرکز موساد بر سینمای ایران



موساد با ایجاد جریان های برانداز ادبی و فرهنگی و هنری قصد دارد تا با بر هم زدن امنیت فرهنگی در داخل کشور، مقدمات شورش های آتی را در فضایی غبار آلود فراهم سازد.

به گزارش حدیدنیوز، شواهد نشان می دهد که مدت هاست اسرائیل و بخصوص موساد بر سینمای ایران متمرکز شده است. بازخوانی وقایع اخیر در مورد برخی از هنرمندان از کشور گریخته و حضور معنادار در محافل بین المللی گویای این ادعاست. محسن مخملباف که از سال ۸۸ عداوت آشکار خود با نظام و فعالیت های براندازانه اش را آغاز کرده بود اولین فیلمساز ایرانی است که در تلاویو حاضر شد و اتفاقا با استقبال شدید مقامات صهیونیستی نیز مواجه گردید.





سایت وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در اقدامی بی سابقه با چند مطلب اختصاصی از حضور مخملباف در تلاویو استقبال گرمی کرد. مخملباف فیلم اخیر خود را در مورد مظلوم نمایی فرقه صهیونیستی بهائیت ساخته بود. تقریبا شکی وجود ندارد که همین ارتباط وی با سرویس های صهیونیستی باعث تولید فیلمی موهن نسبت به مقام معظم رهبری هم شد.

چشم انداز:

حمایت از مخملباف و شادی شیرین و البته برخی بازیگران زن ایرانی که مستعد گرایش به سمت اپوزیسیون هستند مثل لیلا حاتمی و نیکی کریمی در محافل خارجی پروژه ای است که در آن تخریب، سیاه نمایی، چرک نمایی، اعتماد زدایی، ایجاد تشویش و یاس و نا امیدی و سرگشتگی های فکری در فضای اجتماعی ما با دقت و شدت خاصی تعقیب می گردد. حضور بی حجاب نیکی کریمی در جشنواره های خارجی و حمایت معنادار از لیلا حاتمی طی ماه های اخیر در راستای جذب این هنرمندان به سینمای صهیونیستی خارج از کشور بوده است.

حضور مدیر خبرگزاری بی بی سی در ایران و ارتباطات خانه سینما با امثال وی در جریان فتنه نیز برای همین یارگیری از میان هنرمندان و جذب آنان، همچنین تهیه خوراک برای فضای رسانه ای غرب صورت گرفته بود.


پروژه ای به نام شیرین نشاط

نشاط فیلمساز زن ایرانی است که ۷ سال همسر ناصر تقوایی کارگردان اصلاح طلب سینمای ایران بود. نشاط در سال ۱۳۵۳ برای ادامه تحصیل به آمریکا رفت و در دانشگاه کالیفرنیای برکلی به تحصیل هنر پرداخت.

او در سال در ۱۹۹۰ که برای نخستین بار به ایران بازگشت و رشته‌عکس‌های زنان الله (women of allah) را به این علت تهیه کرد. شیرین نشاط در دهه قبل هدف برجسته سازی و بهره برداری صهیونیست ها قرار گرفت و در سال ۱۹۹۹ برنده جایزه بین‌المللی چهل و هشتمین دوسالانه ونیز شد. وی، پس از پرستو فروهر، دومین زن ایرانی است که آثارش به موزه هنرهای معاصر برلین راه یافت.


نشاط از اسلام تصویری ستیزه جویانه طراحی کرده که به تفکرات پدر فیمینیستش بسیار شبیه است. دیدی کاملا ضد اسلامی و مورد توجه غربی ها. همان تصویری که دوست دارند از زن مسلمان ایرانی ببینند و بدون هیچ قضاوتی تصاویر نشاط را مقایسه کنید با تصویری که "یه حبه قند" سیدرضا میرکریمی از بانوان ایرانی می سازد، که با بد سلیقگی نماینده ی ایران در اسکار نشد.

تسنیم در مورد نشاط می نویسد،او از سال ۲۰۰۶ برنامه هایی را برای رادیو زمانه تهیه می‌کرد و هم اکنون مقیم آمریکا است.


وی در فیلم "زنان بدون مردان" به مظلومیت های ساختگی زنان سنتی مسلمان در سال های ۱۳۳۰ و در حین کودتای ۲۸ مرداد پرداخته می شد. نشاط و گروهش همان سال در ونیز در حمایت از مهندس میر حسین موسوی و جریان فتنه با رنگ سبز پا به فرش قرمز گذاشتند.

پروژه حضور او در سینمای جهان در جریان موج اخیر طرح نمایشی سوگیرانه از ایران توسط خود ایرانی‌هاست و به این ترتیب جایزه گرفتن پرده پناهی نیز با وجود او در هیات داوران اصلا عجیب نیست. جایزه‌ای که با واکنش رئیس سازمان سینمایی ایران مواجه شد.


موساد با ایجاد جریان های برانداز ادبی و فرهنگی و هنری قصد دارد تا با بر هم زدن امنیت فرهنگی در داخل کشور، مقدمات شورش های آتی را در فضایی غبار آلود فراهم سازد. برای بر هم زدن امنیت فرهنگی القاء نا امیدی و یاس و سرگشتگی در میان اجتماع امری لازم خواهد بود که با وجود خواب گران مسئولان فرهنگی و سینمایی ما توسط صهیونیست ها در حال پیگیری است.

تصاویری که نشاط از زن مسلمان ایرانی نمایش می دهد:











  http://hadidnews.com/vdcgu79x.ak9nn4prra.html
منبع : رویداد
نام شما
آدرس ايميل شما