تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۸
یک هواپیمای مسافربری در آمریکا پس از آن که میان دو سرنشین بر سر خم کردن پشتی صندلی نزاع درگرفت، ناچار به فرود اضطراری در شیکاگو شد.
فرود اضطراری هواپیما به علت نزاع مسافران

به گزارش حدیدنیوز، ماجرا از آنجا آغاز شد که یکی از مسافران با وصل کردن وسیله تازه به بازار آمده‌ای به نام "محافظ زانو" به پشت صندلی مقابل خود، مانع از آن شد که مسافر جلویی صندلی‌اش را خم کند.

در ابتدا آقایی که از محافظ زانو استفاده کرده بود به درخواست خانم مسافری که در صندلی جلویی نشسته بود پاسخ منفی داد و حاضر نشد "محافظ زانو" را بردارد و سپس خانم مسافر به نشانه اعتراض لیوان آبی را روی آقای مسافر ریخت.

پس از آن، هر دو مسافر با اصرار بر خواسته خود به مشاجره ادامه دادند و دخالت خدمه پرواز هم به جایی نرسید تا این که خلبان تصمیم گرفت بنا بر مقررات به جای ادامه پرواز از شهر نیوآرک به سمت دنور، مسیر خود را کج کند و در فرودگاه شیکاگو فرود آید.

این نزاع در حالی صورت گرفت که هر دو سرنشین در ردیف‌های نخست هواپیما که بلیط آن گران‌تر است اما فاصله میان صندلی‌ها هم کمی بیشتر است، نشسته بودند.

پلیس فرودگاه شیکاگو هر دو مسافر را از ادامه پرواز بازداشته است اما اعلام کرده عمل آنها تهدیدی برای امنیت پرواز محسوب نمی‌شود و احتمالا این دو تنها با جریمه نقدی روبرو خواهند شد. http://hadidnews.com/vdcgu79w.ak9zy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما