تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۶
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با«حدید نیوز»خبرداد

پیگیری جریان توهین به رئیس جمهور در روزنامه مغرب

شورای نظارت بر مطبوعات هرچه سریعتر باید نسبت به تعطیلی روزنامه مغرب اقدام کند .
پیگیری جریان توهین به رئیس جمهور در  روزنامه مغرب

لاله افتخاری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با حدید نیوز ، با اعلام اینکه جریان توهین به رئیس جمهور در روزنامه مغرب حتما در مجلس پیگیری خواهد شد؛ این اقدام را توهین به اصل نظام ارزیابی کرد.

نماینده مردم تهران در خانه ملت با اعلام این خبر افزود: مسئله توهین به رئیس جمهور تنها به شخصیت حقیقی وی بر نمی گردد بلکه توهینی است که به جایگاه حقوقی او به عنوان چهره دوم نظام اسلامی صورت پذیرفته است که قطعا مسببین آن باید مورد مجازات قرار گیرند. 

وی کاریکاتور اخیر روزنامه مغرب را نوعی سوء استفاده از جریان آزادی بیان در کشور ارزیابی کرد و اظهار داشت : حتی اگر خود دولت هم نسبت به این اقدام بی تفاوت باشد مجلس شورای اسلامی به عنوان پاسدار و نگهبان آزادی و قانون اساسی در کشور از حق خود در رابطه با این روزنامه خاطی نخواهد گذشت و حتما این موضوع را در کمیسیون فرهنگی دنبال خواهد کرد . 

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در پایان به مسئله لزوم حفظ جایگاه حقوقی رئیس جمهور به عنوان بالاترین مقام اجرایی بعد از رهبر معظم انقلاب در کشور اشاره و تصریح کرد : شورای نظارت بر مطبوعات هرچه سریعتر باید نسبت به تعطیلی روزنامه توهین کننده به رئیس جمهور اقدام کند .

http://hadidnews.com/vdcgu79q.ak9zq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما