تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها، راهنمایان روشن‌ضمیر و خط‌دهندگان مسیر حرکت جامعه و تعالی‌بخشنده افکار عمومی در دستیابی کشور به پیشرفت و توسعه‌اند.
خبرنگاران، راهنمایان روشن‌ضمیر جامعه در راه دستیابی به توسعه‌اند

به گزارش حدیدنیوز؛ مهندس هاشم یکه‌زارع، در پیام تبریکی به مناسبت، 17 مرداد، روز خبرنگار با اعلام این مطلب اظهار داشت: گروه صنعتی ایران خودرو از اینکه توانسته است در تعامل با این بخش از نخبگان اجتماعی، ارتباط خود را جامعه مخاطبانی که ولی‌نعمت ما هستند، سامان دهد، خرسند است و به خود می‌بالد.


متن پیام مدیرعامل گروه صنعتی گروه صنعتی ایران خودرو به این شرح است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم. خاطره حادثه 17 مردادماه 1377 را که یادآور شهادت رادمردی از خانواده رسانه و خبرنگاری جان‌برکف و صدیق در حمله ناجوانمردانه طالبان خشونت و عمال استکبار و استعمار است، گرامی‌ می‌داریم و این روز را به پاس کوشش خبرنگاران، چراغ‌دارانی که آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به مردم را وظیفه خود قرار داده‌اند، به جامعه رسانه‌ای کشور تبریک می‌گوییم.


نیک می‌دانیم که خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها، راهنمایان روشن‌ضمیر و خط‌دهندگان مسیر حرکت جامعه و تعالی‌بخشنده افکار عمومی در دستیابی کشور به توسعه‌ای فراگیر و همه جانبه‌اند. رسالت آنان را بویژه در دوره حاضر که شاگردان مدرسه جزمیت و تکفیر در رکاب صهیونیسم بین‌الملل هزاران جان بی‌گناه را در منطقه و جهان هدف گرفته‌اند، رسالتی پیامبرانه می‌دانیم و توفیقشان را از خداوند متعال خواهانیم.


تاکید می‌شود که نیاز به روشنگری، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در تشخیص سره از ناسره بویژه در دنیای انفجار اطلاعات که با تلاطم و امواج سنگین خبری مواجهیم، ماموریتی است که پرچمدار آن جز خبرنگاران و نمایندگان صدیق رسانه‌ها نیستند و این مسئولیت بزرگ و خطیر در ابعاد داخلی و خارجی و در تمام شئونات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بر عهده آنان است.


بعلاوه آنکه حضور قدرتمندانه و موثر آنان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در جغرافیای امروز ایران اسلامی که کشورمان در عرصه بین‌المللی پنجه در پنجه قدرت‌های استعماری در حال هماوردی است و بنا دارد با اتکاء بر آموزه‌های بلند اقتصاد مقاومتی، بنای رفیع انقلاب اسلامی را قوام و دوام بخشد ضرورتی انکارناپذیر است. خبرنگاران، چشم‌های تیزبین جامعه، زبان گویا و قوه عاقله‌ای هستند که با پایشگری و بیان نقد کارشناسی مسیر حرکت به سمت کمال را در ابعاد مختلف هموارتر می‌کنند. از این رو فربه‌سازی دانشی و ارتقای زبان عالمانه و علمی در آنان می‌تواند، نفوذ کلام و قدرت تحول آنان را در جامعه افزایش دهد.


گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان یکی از پیشگامان و پویندگان اصلی در توسعه صنعتی کشور از اینکه توانسته است در تعامل با این بخش از نخبگان اجتماعی، ارتباط خود را با جامعه مخاطبانی که ولی‌نعمت ما هستند، سامان دهد، خرسند است و به خود می‌بالد، ضمن اینکه نیک می‌دانیم اگر در این امر توفیقی باشد، مرهون تلاش آنان است.


وظیفه خود می‌دانیم که ضمن تقدیر و تشکر از همه خبرنگاران، آنانکه با چراغ قلم، آگاهی را انتشار می‌دهند و در سنگر رسانه، با جهل مدرن مبارزه می‌کنند، دل به تعالی و پیشرفت ایران اسلامی سپرده‌اند و در عین ناملایمات، سخت‌کوشی پیشه‌کرده‌اند، عزتمندی و توفیق برایشان آرزو کنیم.


http://hadidnews.com/vdcgty9w.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما