تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۷
مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بين‌المللي حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از عرضه كاميون شش تن آرنا در آينده نزديك به بازار خبر داد
نسل جديد محصولات مرسدس بنز به سبد محصولات ايران خودرو ديزل اضافه مي‌شوند

 به گزارش حدید نیوز به نقل از ایکو پرس غلامرضا رزازی همچنين در ادامه با اشاره به مذاكرات انجام شده با شركت مرسدس بنز از عرضه نسل جديد كاميون كشنده اكتروس در سال آينده به بازار و حضور ان در نمايشگاه‌هاي اتي اين شركت خبر داد.
وي در خصوص مراحل مذاكرات اين شركت با مرسدس بنز نيز خاطرنشان ساخت كه روابط ما با اين شركت به سرعت در حال بهبود و پيشرفت است و در آینده نزدیک شاهد ورود چند محصول جدید از این شرکت به سبد محصولات ایران خودرو دیزل خواهیم بود.

مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل همچنين با اشاره به برنامه‌ريزي صورت گرفته براي  استفاده از فناوري و دانش فني روز شركت مرسدس بنز در محصولات شركت ايران خودرو ديزل از توافق صورت گرفته براي استفاده از موتور جدید سری 900 مرسدس بنز بر روی كاميونت آرنا خبر داد كه هم‌اكنون اين محصول در حال طي مراحل آزمون كيفي خود است.

وي افزود: موتور جدید سری 900 مرسدس بنز كه از توان واستاندارد بالاتري نسبت به موتورهاي موجود  برخوردار است،  قرار است در شرکت ایدم به تولید رسيده و در مینی‌بوس آرین نیز جایگزین موتور فعلي شود.

غلامرضا رزازي همچنين از طراحی مینی‌بوس هفت متری دو در جدید با ظرفیت بيشتر مسافر خبر داد و تاكيد كرد كه اتوبوس شهری 12 متری و 18 متری طراحی شده توسط كارشناسان شركت ايران خودرو ديزل هم‌اكنون نمونه‌سازی شده و در مرحله آزمون است.

وی افزود: دولت بكارگيري تولید 17 هزار دستگاه اتوبوس گازسوز را در خطوط اتوبوسراني كشور در دست اجرا دارد و قرار است موتور جدید سری 936 مرسدس بنز که پایه گاز‌سوز است بر روی این اتوبوس‌ها نصب شود که تا دو ماه آینده آزمون‌هاي آن انجام خواهد شد. http://hadidnews.com/vdcgtw9w.ak9wt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما