تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۴
به دلیل بیماری شدید پدر؛ سرپرستی خانواده به طور قانونی به همسر وی و مادر بچه ها واگذار شده است درحالیکه مدتی است مشخص شده که مادر نیز دچار سرطان رحم شده است.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از خیریه همت، این فراخوان شرح حال یک خانواده ۶ نفره(پدر، مادر، دو دخترو دو پسر) است.



اقای سید محمد.س ۴۵ ساله پدرخانواده است و در صورتی که حال وروز خوبی داشته باشد گاهی به عنوان کارگر کمک نقاش کار می کند اما به دلیل بیماری شدید اعصاب وروان واستفاده از داروهای قوی جهت درمان قادر به کار مداوم وسخت نیست.



به دلیل بیماری شدید پدر؛ سرپرستی خانواده به طور قانونی به همسر وی و مادر بچه ها واگذار شده است درحالیکه مدتی است مشخص شده که مادر نیز دچار سرطان رحم شده است. مادر دو بار عمل جراحی کرده وهم اکنون نیز در حال مداوای بیماری خود است. متاسفانه عوارض داروها نیز روی ایشان تاثیر گذاشته ودچار کمر درد شدید وپوکی استخوان هستند.



هر دو دختر این خانواده پارسال عقد کرده اند اما پدر خانواده به دلیل مشکلات فراوان زندگی اعم از بیماری خود وهمسر و همچنین منزل استیجاری بسیار قدیمی با کرایه ماهیانه ۲۷۰ هزار تومان و همین طور فرزند پسر دانشجو و نیز بیکاری های مداوم قادر به تهیه جهیزیه برای دو دختر خود نیست.



دو پسرها یکی دانشجوی دامپزشکی یکی از شهرهای غربی و دیگری دانش آموز است.



پ.ن مهم: یکی از دختر خانم ها که هنوز خانه بخت نرفته است، هم اکنون ۵ماهه باردار است و به شدت نگران آگاهی اقوام از این موضوع هستند. اگر جهیزیه ای مهیا شود این عروس خانم سریعتربه خانه همسر خود می رود.



تلاش ما این خواهد بود که اول جهیزیه عروس خانم باردار و سپس در صورت امکان خواهر دیگر ایشان را تامین کنیم.



بسم الله همت کنید





http://hadidnews.com/vdcgqy9x.ak93y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما