تاریخ انتشار :شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۲
در سایه غفلت از امر به معروف و نهی از منکر

رژه بی حجابان در خیابان ها ناشی از چیست؟+تصاویر و فیلم

اولین کسی که برهنگی را ایجاد و تمام تلاش خود را در این مورد به کار بردشیطان بود.
رژه بی حجابان در خیابان ها ناشی از چیست؟+تصاویر و فیلم
آنچه که از این قصه استفاده می شود که اولین کسی که برهنگی را ایجاد و تمام تلاش خود را در این مورد به کار بردشیطان بود و هدفش ازوسوسه و عریانی آن بودکه آبرویی برای بشر باقی نگذارد.

به گزارش حدیدنیوز به نقل از تهران پرس، قران کریم در آیه ای از سوره اعراف می فرماید : شیطان آدم و حوا را وسوسه کردو دعوت به سرپیچیاز دستورات خداوند بزرگ کرده برای اینکه آن دو باور کنند و بتوانندفریبشان دهدقسم خورد که خیرخواه شما هستم پس آن دو از میوه های درخت ممنوعه خوردند و در نتیجه هر دو برهنه شدند و بعد از آن حضرت آدم و حوا توبه کردند و خداوند توبه آنها را قبول کرد ، آنچه که از این قصه استفاده می شود که اولین کسی که برهنگی را ایجاد و تمام تلاش خود را در این مورد به کار بردشیطان بود و هدفش ازوسوسه و عریانی آن بودکه آبرویی برای بشر باقی نگذارد.

با فرارسیدن فصل تابستان و گرم تر شدن هوا به نظر می رسد بهانه ها برای مرحله ای جدید از عریانی برای بعضی از زنان و دختران به وجود آمده است و در سایه غفلت مسئولین فرهنگی کشور خیابان های شهر کم کم تبدیل به نمایشگاه مد و لباس تابستانی زنان بد حجاب شده است ؛ زنانی که بدون توجه به هنجار های اسلامی الگویی زننده را در لباس پوشیدن به نمایش گذاشته اند و با فراموش کردن حیا و با بی قیدی کامل مقابل چشمان مردمان شهر رژه می روند!

نوع جدید پوشش در میان برخی زنان و دختران ایرانی چندماهي است که به نظر می رسد حتی از عریانی هم زننده تر جلوه می کند حاصل بی توجهی و فراموشی وظیفه ای است که این روزها از برخی نهادها و مسئولین فرهنگی کشور به عنوان امر به معروف و نهی از منکر به آن توجه شده است و به همین دلیل هم نوع عرياني جديد در ميان زنان بدحجاب فصل جديدي را بر بي‌حيايي، بي عفتي، تبرّج و ناديده گرفتن حدود الهي گشوده است .



با گرم شدن هوا، حرف و حدیث‌ها هم در مورد موضوع حجاب و مشاهده بی‌حجابی در سطح جامعه نیز گرم می‌شود البته مسئله بی‌حجابی تنها در خانم‌ها دیده نمی‌شود و امواجش آقایان را نیز با خود برده است تی‌شرت‌های بسیار تنگ و کوتاه و آرایش‌های مو و صورتی که چهره برخی پسران را از شمایل انسان دور کرده است.



پوشیدن جوراب های بدن نما آن هم بدون استفاده از شلوار ، استفاده از مانتو های کوتاه با رنگ سفید و بدن نما و شلوار های کوتاه همگی نشان از الگو برداری غلطی است که فرهنگی بی حیایی با خود به خیابان های ام القرای جهان اسلام آوره است اما علت این امر در چیست و چرا در طی چند سال اخیر بی حیایی مثل یک بمب سمی در کوچه و خیابان های شهر پیچیده است ؟

بسیاری از زنانی که در کوچه و خیابان با وضع زننده و لباس نامناسب ظاهر می‌شوند یا در بین اقوام و مهمانیها رعایت محرم و نامحرمی را نمی‌کنند در اثر نداشتن آگاهی است که اگر اقعاً اطلاع پیدا کنند رعایت می‌کنند.

قرآن دربارة تقلید کورکورانة مردم می‌فرماید: بعد از آنکه فرعون در رود نیل غرق شده و بنی‌اسرائیل از ظلم او نجات یافتند هنگام بازگشت به قومی بت‌پرست برخورد کردند. دراین هنگام به حضرت موسی(ع) گفتند: ای موسی، همان طوری که اینها معبود و بتی دارند برای ما هم مانند آنها معبودان و بتهایی قرار بده!

عده‌ای بخاطر عقده‌های روانی و کمبودهای روحی است که دروجودشان احساس می‌کنند. با گمان واهی خود موی سر خودرا بیرون می‌ریزند و با اداء و اطوار و آرایش در خیابان و انظار عمومی ظاهر می‌شوند تا این کمبودهای روانی را جبران کنند. آیا عاقلانه است دختر و زنی که می‌تواند مانند انبیا با تربیت فرزندان صالح، جامعه را اصلاح نماید به صورت عروسک متحرک در کوچه وخیابان خود را تحقیر و بی‌ارزش نماید. 



علت بدحجابی بعضی از اشخاص به خاطر داشتن دوستان ناباب می‌باشد؛ اتز اول دختر و زن خوبی بوده، ولی در اثر بی‌اطلاعی و عدم ایمان قوی تحت تاثیر دوست بدحجابش قرار می‌گیرد. در حالی که دختران مسلمان باید بدانند انسان نباید به هیچ دوست و انسانی اطمینان کامل داشته باشد. در صورتی که دوست انسان گناه می‌کند که بدحجابی یکی از آن گناهان بزرگ است. اگر می‌تواند به او تذکر دهد و اصلاحش گرداند و اگجر نمی‌تواند به حال خودش رهایش کند.

تهاجم فرهنگی بیگانه و خودباختگی علت دیگری برای ترویج بدحجابی و بی‌بندوباری در جامعه است که از سوی جراید، رادیوها، ماهواره، نوار و فیلم‌های مبتذل از طرف کشورهای بیگانه و دشمنان اسلام ماننند سیل به طرف کشورهای اسلامی در حرکت است و بعضی از زنان و جوانان تحت تاثیر قرار می‌گیرند؛ به گونه‌ای که با دیدن یکی از این برنامهع‌های فاسد آثارش در شکل و قیافه آنها مشاهده می‌شود.

منشا دیگر بدحجابی زنان، عدم اطلاع و آگاهی مردان اعم از پدر و شوهر و برادر و.. از دین می‌باشد به عبارت دیگر بدحجابی زن نشانه نداشتن تعصب دینی و غیرت مرد است. مگر می‌شود مردی غیرت داشته باشد و زن و دختر و خواهرش بدحجاب بیرون بیایند؟

توجه به تجملات و تشریفات که منجر به دیر ازدواج کردن دختران می‌شود نیز علت دیگری برای بدحجابی است دختری که با لباس نامناسب و ادا واطوار، خود را در معرض دید عموم مخصوصاً جوانان قرار می‌دهد در حقیقت به صورت کنایه و غیرمستقیم می‌گوید: من احتیاج به ازدواج دارم و ظاهرم نشان دهنده همین موضوع می‌باشد. ولی باید گفت: دخترجوان، پاکدامنی و حجاب و تقوایت را حفظ کن تا جوانی که مرد زندگی است رغبت کند به خواستگاریت بیاید و با شما ازدواج نماید. زیرا اکثر جوانان در هنگام ازدواج به دنبال دختر عفیف و مؤمن هستند نه دختری که تمام جوانان هرزه او را می‌شناسند.

مسامحه و بی‌توجهی بعضی از مسئولان با عاملین به منکر و نیز عمل نکردن اکثر مردم به امر به معروف و نهی ازمنکر یکی دیگر از عوامل شیوع بدحجابی و سایر منکرات در سطح جامعه می‌باشد.

انسان خطاکار را نخست باید با اخلاق اسلامی و راههای صحیح و شرعی نصیحت نمود ولی این طور نیست که همه مردم با موعظه از گناه کردن دوری کنند.اگر چنین بود حضرت محمد(ص) و حضرت علی(ع) که مظهر رحمت و عطوفت بودند به دستور حضرت حق‌تعالی در بعضی مواقع با شدت با گناهکاران برخورد نمی‌کردند و احکامی مانند حدود و قصاص و دیه و تعزیر را قرار نمی‌دادند زیرا در جامعه افرادی هستند که به عناوین مختلف سخن حق و عقل و منطق را قبول نمی‌کنند و اگر قانون و ترس از اجرای آن نباشد به هیچ چیزی پایبند نخواهند بود و همه مقدسات و قوانین دین و کشور را به استهزا می‌گیرند. برهمین اساس مسئولین برای صیانت از دین و حفظ ارزشهای الهی و برقراری نظم و امنیت و ضایه نشدن حقوق مردم با چنین افرادی باید برخورد نمایند

به هر حال امیدواریم که متولیان فرهنگی کمی به خود بیایند و در این زمینه بیش از پیش کار کنند چراکه به نظر می‌رسد حرکت‌های ضد فرهنگی سرعت نور به خود گرفته‌اند اما سرعت متولیان فرهنگی به شدت کند است.


دانلود فایل تصویری http://hadidnews.com/vdcgqt9x.ak9x74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

سجاد
خداییش دمت گرم با حرفات.امیدوارم جرات کنی اینارو تو رسانه ها یا حداقل به گوش مسوولان برسونی.متشکرم
رسول
با سلام
درشریعت و قوانین دین اسلام چنین آزادی که این افراد به این گونه افراطی عمل میکنند را ندارد خدا یا همه را به راه راست رهنمون فرما خدایا ظهور امام عصر را نزدیک بفرما که با آمدن ایشان بساط این گونه زشتی ها هم برچیده میشود
امیر حسین
یک کلام : "بی حجابی یعنی فساد و فحشا "
زهرا
الهی نسلشون از زمین برداشته بشه مرسی خوب بود..
mohamad rasool
زشته به خدا این همه بی حجابی..آخه میخوان چی رو ثابت کنن
soliyman
به نظربنده این دختران عقده ی هستند
soliyman
به نظربنده این دختران عقده ی هستند
arman
کجای اینا بی حجابن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
nashenas
خانم محترم ... حجاب زوری نیست و ما هم که مثلا موهامون بیرونه دلیل بر این نیست که لختیم والا...مگه زوری حجاب میشه ...به شما ها میگن تند رو