تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۲
ايران خودرو با صادرات محصول 207 و پارس اتوماتیک به بازار عراق، توانست سهم خودرا دراين بازار توسعه دهد.
عرضه محصولات جديد ايران خودرو در بازار عراق
 به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايكو پرس، طلال حسین سلمان مدیرعامل شرکت اسکای دربازديد از خطوط توليد ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت: تقاضای روزافزون مردم عراق برای خرید محصولات ایران خودرو، یک فرصت طلایی برای توسعه همکاری ها و فعالیت های دو کشور است.
 
وي با اشاره به اینکه عراق یک بازار راهبردی برای ایران خودرو است، گفت: ایران خودرو با بهره گیری از روش های مدرن و فناوری های روز دنیا درتوليد محصولات خود، توانسته است سهم مهمی از بازار عراق را به خود اختصاص دهد.
 
مدیرعامل شرکت اسکای خاطر نشان ساخت: محصولات ایران خودرو از جهت کیفیت و ایمنی نسبت به سایر برندها در عراق برتری دارند و این در حالی است که مردم عراق بر این باورند که محصولات ایران خودرو بخصوص خودروی سمند دارای قابلیت های خوبی بوده و نیاز آنها را تامين می کند.
 
وی حضور در ايران خودرو را زمينه‌ساز بهره‌مندي از تجارب مديران و كارشناسان اين شركت براي توسعه و رشد شركت اسکای دانست و تاكيد كرد: صنعت خودروسازي براي دولت عراق اهميت فراواني دارد، لذا اين شركت خواستار تداوم و گسترش همكاري ها براي توليد و عرضه محصولات جديد به  بازار عراق است. 
 
شرکت اسکای سازمان دولتی سیاستگذار در حوزه صنعت و تولید خودرو در عراق است و شرکت نبع زمزم(نماینده تولید و فروش محصولات ایران خودرو در عراق)تحت نظارت این سازمان فرایند تولید در عراق را اجرا می کند http://hadidnews.com/vdcgq39w.ak93q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما