تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۷
قائم مقام وزیر نیرو در مسکن مهر:

پرونده مسکن مهر تا ۳ سال آینده بسته نمی‌شود

برای اتمام زیرساخت‌های آب و برق مسکن مهر ۵۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز بوده و جیب دولت نیز خالی از این پول‌ها است.
پرونده مسکن مهر تا ۳ سال آینده بسته نمی‌شود
به گزارش حدیدنیوز، محمدرضا امیرکمالی در هشتاد و پنجمین جلسه شورای تامین مسکن و حمل و نقل آذربایجان غربی، اظهار کرد: اگر مردم برای اتمام پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر پا پیش نگذارند این کار از عهده دولت به تنهایی خارج است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع بیش از یک میلیون تعداد واحد مسکن مهر به شکل خودمالکی ۴۶ درصد به اتمام رسیده است، افزود: مقرر شده بود برای واحدهای باقی مانده نیز ۱۲۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شود که متاسفانه به شکل کامل محقق نشد.

قائم مقام وزیر نیرو در مسکن مهر با بیان اینکه کمیته‌ای در هیئت دولت برای بررسی دیون شرکت‌های آب و برق و نیز اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه های تامین زیرساخت‌های آب و برق تشکیل شده است، گفت: اعتبار مورد نیاز برای اتمام زیرساخت‌های آب و برق واحدهای مسکونی مهر آذربایجان غربی ۱۱۷ میلیارد تومان است که می‌بایست از روش‌های قانونی مصوب هیئت وزیران برای تامین این اعتبار تلاش کرد.

وی تغییر کاربری اراضی و فروش آن‌ها را یکی از این راهکارها عنوان و خاطرنشان کرد: سال گذشته از مجموع ۴۵ میلیارد تومان تخصیص یافته برای اتمام
زیرساخت‌های آب و برق مسکن‌های مهر کشور فقط یک میلیارد تومان سهم آذربایجان غربی بود.

امیرکمالی افزود: امسال نیز برای این منظور ۲۰۰ میلیارد تومان مصوب شده که ۵ درصد از اعتبار تخصیصی به آذربایجان غربی داده می شود.

وی تصریح کرد: صرف تامین اعتبار برای تکمیل نواقص پروژه مسکن مهر کارساز نیست و باید زمان و نبود معارض را نیز در این امر موثر دانست. http://hadidnews.com/vdcgny9x.ak9yx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما