تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۳
ریما رامین فر در رابطه با صفحه فیس بوکی که بانام وی در اینترنت ایجاد شده گفت: من هیچ صفحه‌ای در فیس بوک ندارم.
ریما رامین فر: صفحه جعلی من را لایک نکنید
به گزارش حدیدنیوز، بازیگر نقش هما در سریال پایتخت گفت: من هیچ صفحه‌ای در هیچ جای دنیا ندارم و برخی آدم‌های فعال برای من صفحاتی راه‌اندازی کرده و پیگیرانه در آن مطلب می‌گذارند و از طرف من جواب علاقه مندان را می‌دهند. حتی پا را از این هم فراتر می‌گذرانند و با قرار دادن عکس‌های خانوادگی من مطالب خصوصی می‌نویسند.

وی در ادامه افزود: به نظرم این خیلی حرکت ناشایستی است. اگر صفحه‌ای برای طرفداران باشد مشکلی نیست اما اینکه یک نفر از طرف من جوابگوی مردم است و شعر عاشقانه زیر عکس امیر می‌گذارد و… انگار جای من دارد زندگی می‌کند، اصلا درست نیست و نمی‌توانم بفهمم یعنی چه! خیلی دلم می‌خواهد بدانم ریشه این کار به کجا برمی‌گردد.

رامین فر تصریح نمود: فکر می‌کنم بحث روانشناسی پیچیده‌ای پشت این موضوع باشد. اما این را بنویسید که من هیچ صفحه‌ای ندارم و حتی روایت این صفحه را هم از دیگران شنیده‌ام و ندیده‌ام. گویا این صفحه بسیار فعال است و چون هر روز تعدادی لایک می‌خورد بستن این صفحه دشوار است.

وی در ادامه افزود:جالب اینجاست که حتی بعضی رسانه ها به این صفحه تقلبی استناد هم می کنند! این را بزرگ بنویسید و بگویید من از این اتفاق غمگین هستم. حتی بستگان من در اروپا در این صفحه هستند! اگر مدیر این صفحه مرا دوست دارد خواهش می‌کنم از این کار دست بردارد. http://hadidnews.com/vdcgnx9x.ak9yy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما