تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹
معاون كيفيت ايران خودرو با اشاره به روز ملی کیفیت مطرح كرد:

بهبود شاخص هاي رضايت مشتري با ارتقاي كيفيت محصولات

براساس نتايج ارزيابي شركت بازرسي كيفيت، از چهار محصول جديد ايران خودرو تعداد دو محصول با چهار ستاره كيفيت، يك محصول با سه ستاره و محصول ديگر با دوستاره عرضه شده اند.
بهبود شاخص هاي رضايت مشتري با ارتقاي كيفيت محصولات
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایکو پرس مجتبي استادرحيمي، معاون كيفيت گروه صنعتی ايران خودرو گفت: افزون بر اين، ستاره هاي سه محصول جاري نيز ارتقا يافته و تا دو ماه آينده نيز ارتقاي كيفيت و افزايش ستاره براي ساير محصولات نيز پيش بيني شده است.
 
 
وي از بهبود در دو شاخص ديگر در كيفيت محصولات ايران خودرو خبر داد و گفت: بهبود در نتايج نظرسنجي درخصوص رضايت مشتريان از محصولات (CSI) و (IQS) تعداد عيب محصولات به عنوان يك شاخص بين المللي است كه در سال جاري در شاخص IQS به طور ميانگين در تمام محصولات 14 درصد بهبود داشته ايم.
 
استادرحيمي بيشترين افزايش رضايتمندي مشتريان را در محصولات دنا، دنا پلاس، 207 و آريسان عنوان كرد و افزود: یکی از اولویت های اصلی ما افزایش رضایت مشتریان در جامعه از کیفیت محصولات و خدمات و تحقق برنامه های بلند مدت مان است كه با تلاش هاي مجموعه كاركنان ايران خودرو افزايش توليد با بهبودهاي كيفي زيادي همراه بوده است.
 
 معاون کیفیت ایران خودرو افزود: حدود 68 درصد از مجموع 1143 پروژه طي سه سال گذشته تحقق يافته است.
 
استادرحيمي از ارتقاي كيفيت قطعات به عنوان يكي از اقدامات مهم درحال اجرا در زنجيره تامين و توليد ايران خودرو نام برد و گفت: نظارت بر انتخاب سازندگان و كنترل طرح تكوين قطعات و بعد توليد انبوه رويكرد اصلي در اين بخش به حساب مي آيد كه با همكاري ساپكو موفقيت هاي زيادي درآن كسب شده است.
 
 وی ادامه داد:‌ به منظور ارتقاي دانش فني و بهره گيري از ظرفيت تكنيكي شركاي خارجي، همكاري هايي را با شركت ايكاپ آغاز كرده ايم كه در 13 سرفصل و در بخش هاي مختلف خطوط توليد و درنهايت زنجيره ارزش پياده سازي خواهد شد.
 
 استاد رحیمی از نوسازي زنجيره تامين ايران خودرو خبر داد و گفت: اين موضوع شامل انواع متعدد سخت افزار و تكنولوژي هايي است كه مربوط به سازندگان قطعات است.
 
 وی افزود: ايران خودرو برنامه توليد  پلتفرم، محصولات و موتورها و گيربكس هاي جديد شروع كرده است و طبق هدفگذاري هاي صورت گرفته سازندگاني كه توان تطابق با تكنولوژي روز را نداشته باشند از چرخه تامين ايران خودرو خارج خواهند شد.
 
 معاون کیفیت ایران خودرو از آغاز همكاري با دانشگاه ها و مراكز علمي خبر داد و گفت: در حال حاضر  با دانشگاه صنعتي شريف تفاهم نامه اي امضا كرده ايم كه 6 پروژه  را به صورت مشترك اجرا خواهيم كرد. وي تصريح كرد: تلاش كرده ايم  كلاس هاي درس دانشگاهي  را به سالن ها و كارگاه هاي توليدي وارد كنيم و از اين ارتباط نهايت بهره را ببريم. http://hadidnews.com/vdcgnw9w.ak93z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما