تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۵
چهارمین جشنواره فیلم‌های ایرانی در کانادا با قرائت پیام نخست‌وزیر کانادا و اهدای دیپلم افتخار و لوح جشنواره به فیلم "اینجا شهر من بود" ساخته تینا پاکروان به پایان رسید.

به گزارش حدیدنیوز به نقل از مهر، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم‌های ایرانی در کانادا در سالن پارادایز سینمای یورک واقع در شمال شهر تورنتو برگزار شد که با استقبال تماشاگران همراه بود.

نمایندگان مجلس فدرال کانادا با اهدای لوح تقدیر به دبیر جشنواره و هیئت داوران از برگزارکنندگان این جشنواره قدردانی‌ کردند و در پیامی از سو‌ی‌ نخست‌وزیر کانادا برای جشنواره فیلم‌های ایرانی‌، سینمای ایران به عنوان هنری تاثیرگذار بر سایر جوامع مهاجر معرفی‌ شده و مورد ستایش قرار گرفت.

این پیام از سو‌ی‌ کاستاس من کاستس نماینده مجلس دولت فدرال به دبیر و هیئت داوران ارسال شده بود که توسط سرا یورمن مدیر روابط عمومی‌ جشنواره قرائت شد. شاهرخ بحرالعلومی دبیر جشنواره و گوهر خیراندیش رییس هیئت داوران ضمن قرائت بیانیه هیئت داوران و پیام ریاست سازمان سینمایی به معرفی‌ برندگان این‌دوره از جشنواره پرداختند.

در این مراسم دیپلم افتخار و لوح جشنواره برای بهترین فیلم کوتاه به فیلم "اینجا شهر من بود" ساخته تینا پاکروان اهدا شد.

"اینجا شهر من بود" در یک پلان سکانس به مدت هشت دقیقه و سی ثانیه در فضای دفاع مقدس ساخته شده و به حال و هوای ابتدای جنگ در خرمشهر می پردازد. عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده وکارگردان: تینا پاکروان، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، صدابردار همزمان: علیرضا غفاری، صداگذاری و میکس: علیرضا علویان، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، طراح چهره پردازی: محمد قومی، جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه های ویژه کامپیوتری: حسن پیله ور، مدیر تدارکات: مهدی چراغی و دستار اول و برنامه ریز: علی جناب.

کتایون اعظمی، اکبر معززی، مسعود سخایی، مهدی صباغی و نیکی مظفری بازیگران فیلم هستند. مدیریت روابط عمومی این فیلم برعهده فرامرز روشنایی است.

http://hadidnews.com/vdcgnn9q.ak9yu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما