تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۵
قالیباف یک مدیر فرهنگی قوی است و باید در رابطه با ایشان و هرشخصی صادقانه و با انصاف سخن بگوییم. قالیباف را باید آن جانبازی توصیف کند که با خواست خدا به کمکش شتافت و با دستگیری از وی آن را از مرگ نجات داد که به نظرم ثواب این کار شهردار تهران برای کل دوران خدمت ایشان کافی است.
به گزارش حدیدنیوز؛ هجمه های عجیب و غریب برخی جریان های سیاسی تمامیت خواه به شهردار تهران اعتراض یک هنرمند متعهد را بر انکیخت. پرویز پرستویی ، بازیگر محبوب سینما در واکنش به اظهارات برخی افراد مبنی بر اینکه قالیباف در زمان تصدی شهرداری در امور فرهنگی فعالیت چشمگیری نداشتدذ گفتگویی با« فارس» گفت: خوب است در گفتارمان کمی انصاف به خرج دهیم و وجدان داشته باشیم و بدانیم یک روز باید در محضر خداوند متعال پاسخگو باشیم.

وی با بیان اینکه فعالیت فرهنگی خاصی در زمان تصدی شهرداران قبل از قالیباف در خاطر ندارم، اظهار داشت: قالیباف یک مدیر فرهنگی قوی است و باید در رابطه با ایشان و هرشخصی صادقانه و با انصاف سخن بگوییم.

پرستویی خدمت شهردار تهران به هنرمندان را مصداق عینی یکی از فعالیت های فرهنگی و هنری وی عنوان کرد و افزود: اگر آقای قالیباف و کمک های شایان ایشان نبود هیچگاه جشن یازدهم خانه سینما با آن شکوه و زیبایی برپا نمی شد و این جشن، با شکوه‌ترین و بهترین جشن هنرمندان در این چند سال اخیر بود و اگر کسی سخنی خلاف نظر بنده را دارد پاسخ دهد.

حاج کاظم فیلم آژانس شیشه ای خاطرنشان کرد: قالیباف را باید آن جانبازی توصیف کند که با خواست خدا به کمکش شتافت و با دستگیری از وی آن را از مرگ نجات داد که به نظرم ثواب این کار شهردار تهران برای کل دوران خدمت ایشان کافی است.

پرستویی ادامه داد: همین کافه سینماهای خودمان در رابطه با من هم انصاف را رعایت نکردند و تقدیر، تشکر و حمایت من از شهردار تهران را بدلیل کمک به این جانباز جنگ و خدمات فرهنگی ایشان را سیاسی و به گونه ای دیگر قلمداد کردند.

وی همچنین تبدیل زندان قصر به باغ موزه را از دیگر اقدامات خوب قالیباف در تصدی دوران شهرداری تهران دانست و گفت: تبدیل مکانی که قبلا زندان و محل تجمع مجرمین بوده به یک باغ موزه و یک فضای کاملا فرهنگی و تقریحی نشان از روحیه فرهنگی ایشان دارد.

پرستویی در پایان مجددا تاکید کرد: در گفتار و رفتارهایمان شجاعت، انصاف و صداقت داشته باشیم چرا که باید روزی در محضر خداوند متعال جوابگو باشیم. http://hadidnews.com/vdcgn39x.ak9tz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما