تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۷
مديرعامل شركت امداد خودرو ايران اعلام كرد:

كاهش ميانگين زمان انتظار خدمات امدادي به كمتر از ۲۲دقيقه

مديرعامل شركت امداد خودرو ايران تعداد تماس هاي گرفته شده با مركز تماس اين شركت در طول ۱۶ روز طي شده از طرح امداد نوروزي امسال را بيش از ۱۴۲هزار تماس اعلام كرد و گفت: به ۹۸درصد اين موارد در تماس اول پاسخ داده شده و براي ۳۲ هزار مورد از اين تماس ها كه نياز به خدمات داشته اند، تيم امدادي اعزام شده است.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايكوپرس، سيد علي جعفري در بازديد مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو از ناوگان امدادي نوروز۹۳ اظهار كرد: ميانگين زمان انتظار از لحظه تماس تا زمان رسيدن تيم هاي امدادي در نوروز امسال به كمتر از ۲۲دقيقه رسيده كه علاوه بر اينكه شاخص قابل قبولي نسبت به استانداردهاي جهاني به شمار مي آيد، در مقايسه با سال پيش نيز ۳دقيقه كاهش داشته است.

وي تعداد تيم هاي امدادي شركت امداد خودرو در نوروز۹۳ را ۲۱۹۰ تيم شامل سمند، جرثقيل، ون، موتور و كانكس اعلام كرد و افزود: اين تيم ها از نظر تعداد نسبت به سال پيش ۲۵درصد افزايش داشته اند.

جعفري افزود: امسال ما شاخص سختگيرانه اي را نيز براي ارزيابي نحوه خدمات رساني شركت تعيين كرده ايم كه براساس آن تعداد خدماتي كه با زمان بيش از ۶۰دقيقه صورت گرفته تنها ۲۵ مورد يعني ۰.۰۷۶درصد از كل خدمات ارائه شده بوده است.

به گفته وي تعداد خدماتي كه با زمان انتظار بيش از ۹۰دقيقه صورت گرفته نيز فقط ۳ مورد بوده كه با در نظر گرفتن شرايط جغرافيايي برخي استان هاي كشور و همچنين ترافيك موجود در بسياري از مسيرها عدد قابل قبولي است.

مديرعامل امداد خودرو ايران ادامه داد: براساس نظر سنجي هاي صورت گرفته ميزان رضايتمندي مسافران نوروزي و ديگر هموطنان از نحوه خدمت رساني اين شركت در نوروز ۹۳ بيش از ۸۵درصد بوده است.

جعفري در خصوص عملكرد اين شركت در سال گذشته نيز اظهار كرد: در سال ۹۲ بيش از ۴ ميليون و ۱۷۹هزار تماس با مركز تماس اين شركت انجام شده و ميانگين مدت زمان انتظار براي دريافت خدمات امدادي نيز ۲۵دقيقه بوده است. http://hadidnews.com/vdcg7q9x.ak9yu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما