تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۹
اگر مجلس و دولت از امروز روند همكاری را در پيش بگيرند، شاهد كاهش قيمتها، كاهش تورم و افزايش نشاط و اميد در جامعه خواهيم بود.
مجلس و دولت ويترينی از هماهنگی و دوستی به جامعه نشان دهند

امروز همه مسئولان در بوته آزمايش بزرگ الهی قرار داند و تاريخ در رابطه با نوع واكنش و عملكردشان نسبت به سخنان مقام معظم رهبری قضاوت خواهد كرد. 

پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با حدید نیوز پیرامون بداخلاقی‌های اخیر در میان مسئولان گفت: رهبر معظم انقلاب نكات مهمی داشتند اما مهم اين است كه مسئولان در رابطه با ادعاهای ولايتمداری به صورت عملی نشان دهند از رهبر انقلاب تبعيت دارند. 

وی افزود: كسانی كه مدعی ولايتمداری بودند بايد عملا نشان دهند كه چقدر پايبند ادعای خود هستند، رهبر انقلاب به صورت شفاف مواضعی را اعلام كردند كه تخطی از اين رهنمودها به نوعی تقابل با نقشه راهی است كه ايشان برای مسئولان ترسيم كردند. 

این نماینده سابق مجلس گفت: ايشان آنها را نسبت به پيامدهای ادامه روند بداخلاقی‌ها هشدار دادند اين مهم است كه مردم به عنوان چشم‌های بيدار رهبری منتظر هستند چه اقدامات عملی از طرف مسئولين در رابطه با جبران گذشته عملكردشان خواهند داشت. 

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: همانطور كه مقام معظم رهبری مشخص كردند اين رفتارها غير شرعی، غيراخلاقی و غيرقانونی است و مردم منتظريم هستند ببينند رئيس جمهور چه واكنش عملی در رابطه با اصلاح و جبران رفتارهای گذشته خود نشان می دهد. 

این نماینده سابق مجلس بيان كرد: همچنين مجلس نيز پس از اين رهنمودها بايد رفتار خود را اصلاح كند و در چندماه باقی مانده از عمر دولت اجازه ندهد فضای كشور با تنش روبرو شود.
وی با بيان اينكه استيضاح حق قانونی مجلس است، گفت: اما اعمال اين حق قانونی در شرايط كنونی برای مردم و نظام پرهزينه است، امروز همه مسئولان در بوته آزمايش بزرگ الهی قرار داند و تاريخ در رابطه با نوع واكنش و عملكردشان نسبت به سخنان مقام معظم رهبری قضاوت خواهد كرد. 

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در مورد رسيدگی مسئولان به مشكلات مردم گفت: با توجه به مشكلات معيشتی و اقتصادی مردم و تورم و گرانی‌ها بايد بداخلاقی‌ها تمام شود و تقابل مجلس و دولت جای خود را به دوستی و انسجام بدهد و يك ويترينی از هماهنگی و دوستی به جامعه نشان دهند. 

سروری در پایان افزود: اين كار می‌تواند در كاهش دغدغه‌های مردم و افزايش هم‌افزايی موثر باشد، اگر مجلس و دولت از امروز روند همكاری را در پيش بگيرند، شاهد كاهش قيمتها، كاهش تورم و افزايش نشاط و اميد در جامعه خواهيم بود

http://hadidnews.com/vdcg739q.ak9334prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما