تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۴
سایت های زنجیره ای اصلاح طلب محتوایی را تولید میکنند که ا خریدار آنها رسانه های فارسی زبان غربی هستند.
وقتی جریان سازی علیه نظام از داخل کشور مدیریت می شود!
به گزارش حدیدنیوز، قبل و بعد از انتخابات ۹۲ به یکباره تعدادی سایت بصورت قارچی خودنمایی کردند و در راستای اهداف جریان اصلاحات و تولید محتوای موازی برای رسانه های خارج از کشور توسط خبرنگاران و مدیران روزنامه های زنجیره ای راه اندازی شد.



از آنجا که اهداف ایشان برای الوده کردن فضای رسانه ای کشور برای جریان سازی به نفع مدیرانشان مشهود بود و ارتباط تنگاتنگ با شبکه رسانه ای ضد انقلاب و هم پوشانی اهداف ایشان در ابندایی ترین مطالب منتشر شده در این سایت ها موجود بود،قبل از انتخابات تعدادی از این سایت ها فیلتر شدند،اما نکته جالب توجه این است که بلافاصله پس از انجام فیلترینگ محتوایی که در این سایت ها منتشر می شد دقیقا همان محتوایی بود که در رسانه های فارسی زبان معلوم الحال وابسته به غربی معکس می شد.



 



حال ادامه دهندگان همان مسیر رسانه ای پس از انتخابات که حساسیت مسئولین در پیگیری اخبار را ملاحظه کردند با اتخاذ ظاهر حامی دولت و اعتدال بازی مدتی را گذراندند،با این حال پس از ابلاغ محور "تلاش برای مظلوم نمایی موسوی و کروبی" و ارجاع شدن پرونده شان به شورای عالی امنیت ملی برای رفع حصر،یکی از این سایت ها خبر دروغی را منتشر میکند که ماهیت خود را به وضوح نمایان میکند.



 







حجت الاسلام اژه ای نیز دیروز در نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری که عنوان میکند متاسفانه پس از آزادی زندانیان امنیتی هیچکدام از مسئولان قوه قضائیه پاسخگوی خبرنگاران نبودند، از سوی دیگر فرزند کروبی در فیسبوک خود خبر از آزادی پدر می‌دهند و خبرهایی منتشر می‌شود که شمخانی با موسوی دیدار داشته‌، اگر جریانی در خانه افراد متهم است بهتر نیست همه خبردار شوند؟ اگر حصر خانگی این دو فرد با دستور قوه قضاییه بوده پس دیدارها هم با هماهنگی شما صورت گرفته است،تاکید میکند:



شما باید اول ببینید که اصل خبر درست بوده یا نه، آیا شمخانی به دیدار فردی که نام بردید رفته است، برخی افراد به جعل خبری را منتشر می‌کنند بنابراین وقتی اصل خبر جعل باشد جواب شما روشن است.



وی ادامه داد: یک وزیر می‌گوید که از طرف من در فیسبوک صفحه‌ای ایجاد کردند مطالبی را منتشر کرده و عکس گذاشتند که این موضوع صحت ندارد و این صفحه به نام من جعل شده، من به ایشان گفتم که اگر شاکی هستید ما وارد می‌شویم، پس از بررسی متوجه شدیم که تنها به نام وی صفحه منتشر نشده و نفرات دیگری هم هستند، البته دولت در حال بررسی این موضوع است.



دادستان کل کشور افزود: ما بارها گفته‌ایم که رسانه‌های مکتوب و دیجیتال مهم هستند اما مهمتر از همه اعتماد مردم است، طبق اخباری که من تا ظهر دارم می‌دانم که شمخانی دیداری با موسوی نداشته و این اخبار کذب محض است.

حال این این تکذیب حجه الاسلام اژه ای لازم است که مسئولین قوه قضاییه بعنوان مدعی العموم برخورد لازم با این رسانه های کذاب را داشته باشند.

http://hadidnews.com/vdcg3z9x.ak93w4prra.html
منبع : رویداد
نام شما
آدرس ايميل شما