تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۹
مقامات رژیم‌صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کردند از شب گذشته تاکنون و پس از آنکه خطوط هوایی آمریکایی و اروپایی تصمیم به لغو پروازهای خود به سمت تل‌آویو گرفتند، تاکنون دستکم ۱۶۰ پرواز لغو شده است.
تل‌آویو: ۱۶۰ پرواز فرودگاه «بن‌گوریون» لغو شده است
به گزارش حدیدنیوز، در پی تصمیم خطوط هوایی آمریکایی و اروپایی برای لغو پروازها به سمت تل‌آویو، تاکنون دستکم ۱۶۰ پرواز فرودگاه «بن‌گوریون» لغو شده است. این تصمیم خطوط هوایی غربی پس از آن اتخاذ شد که روز چهارشنبه یک فروند راکت نیروهای مقاومت فلسطینی پس از جا گذاشتن سامانه گنبد آهنین رژیم‌صهیونیستی در شهر «یهود» در حومه تل‌آویو فرود آمد.

«عوزی اسحاقی» دبیر کل وزارت حمل و نقل رژیم‌صهیونیستی اعلام کرده است که از شب گذشته، تاکنون ۸۰ پرواز ورودی و ۸۰ پرواز خروجی از فرودگاه بن‌گوریون لغو شده است.

در عین حال روزنامه یدیعوت آحارانوت اعلام کرد که وزارت حمل و نقل رژیم صهیونیستی قرار است چند هواپیمای وابسته به شرکت «ال عال» را به ترکیه بفرستد تا اتباع این رژیم را که در ترکیه سرگردان شده‌اند، به فلسطین اشغالی بازگرداند.

«بن‌گوریون» بزرگترین فرودگاه فلسطین اشغالی است و بیش از ۹۰درصد پروازهای بین‌المللی صهیونیست‌ها از طریق این فرودگاه انجام می‌گیرد. آمریکا، آلمان و فرانسه از جمله مهمترین کشورهایی هستند که تاکنون تصمیم به لغو پروازها به سمت تل‌آویو گرفته‌اند.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» شب گذشته در گزارشی با موضوع لغو پروازها، این مسئله را پیروزی‌ای برای حماس دانسته و نسبت به تبعات روانی و آثار بلندمدت اقتصادی این مسئله هشدار داده بود. اهمیت این مسئله به حدی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی نیز شب گذشته در تماس تلفنی با «جان کری» وزیر خارجه آمریکا، خواستار تجدید نظر در تصمیم لغو پروازها شد.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۰۵۰۱۰۰۱۵۷۸#sthash.B۳XWLGtl.dpuf http://hadidnews.com/vdcg3z9w.ak9z74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما