تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۶
مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: رویارویی با تراکتورسازی در غیاب دو بازیکن اصلی می‌تواند بزرگترین چالش وینفرد شفر از بدو ورودش در ایران باشد.
شفر تاکنون در «ماه عسل» بود!
به گزارش حدیدنیوز ، ایمان عالمی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال در هفته‌های ابتدایی فصل همواره با مشکلاتی روبرو بود، مثل محرومیت ناخواسته بازیکنان، بالا رفتن آمار مصدومان و اتفاقات دیگری که باعث می‌شد در هیچ مسابقه ای، شرایط تیم ایده آل نباشد. خوشبختانه از وقتی وینفرد شفر آمده تاکنون شرایط تیم همیشه روبراه بوده است. در زمان شفر فقط یکبار میلاد زکی پور محروم شد که او هم یک جانشین خوب مثل امید نورافکن داشت.
 
وی با اشاره به غیبت جباروف و روزبه چشمی در بازی استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: این اولین بار است که برای یک بازی خیلی مهم، شفر دو بازیکن اصلی و تاثیرگذارش را ندارد که البته باتوجه به حضور بازیکنان خوب روی نیمکت نباید بابت این موضوع نگرانی داشته باشد.
 
مربی سابق آبی پوشان بیان داشت: فکر نمی‌کنم با فرشید اسماعیلی و پژمان منتظری نگرانی بابت غیبت چشمی و جباروف وجود داشته باشد. این دو بازیکن می‌توانند جای خالی غایبان را پر کنند.
 
پیشکسوت استقلال تصریح کرد: استقلال مملو از بازیکنان جوان اما در عین حال با تجربه است. امثال مجید حسینی، حسین حسینی، زکی پور، نورافکن، اسماعیلی، چشمی، کریمی و برزای جوانانی هستند که در اوج تجربه هستند و هر تیمی آرزوی داشتن یکی از آنها را دارد. بازیکنان با تجربه این تیم هم خیلی خوب هستند. غفوری، ابراهیمی، جباروف، منتظری، رحمتی و چند با تجربه دیگر که داشتن هر یک از آنها هم آرزوی هر تیمی در لیگ برتر است و این نشان می‌دهد که شفر تیم پر مهره‌ای را در اختیار دارد و از این حیث بسیار خوشبخت است.
 
عالمی در ادامه بیان داشت: شفر در این چند هفته بازی‌های نسبتا روانی را پشت سر گذاشته و عمده بازی‌های آبی پوشان هم در تهران بوده. حضور در تبریز، رویارویی با تراکتور و غیبت دو بازیکن اصلی می‌تواند بزرگترین چالش شفر از بدو ورودش به استقلال تاکنون باشد و اینجاست که او باید توانایی‌هایش را نشان دهد. به تعبیری می‌توان گفت شفر تاکنون در«ماه عسل» بوده و این بازی است که عیار واقعی او تیمش را نشان می‌دهد.
 
مربی سابق تیم‌های استقلال و تراکتورسازی خاطرنشان ساخت: من هم با استقلال در تبریز مقابل تراکتور حضور داشتم و هم با تراکتورسازی میزبان استقلال در تبریز بودم و هر دو وضعیت را تجربه کردم. هم وقتی با استقلال به تبریز رفتم شرایط سخت کار را درک کردم و هم وقتی با تراکتور میزبان استقلال بودیم باز هم دیدیم که چقدر بازی کردن مقابل این تیم سخت است. استقلال پتانسیل پیروز شدن برابر هر تیمی و در هر ورزشگاهی را دارد. اصلا انگار این تیم محکوم به پیروزی است.
 
وی افزود: ما خودمان با استقلال در ریاض مقابل الهلال به میدان رفتیم و یک ورزشگاه کامل با همه ساز و کار مقابل ما قرار گرفتند. گل اول را هم به ما زدند اما دو بار توسط منتظری و برهانی گلزنی کردیم و در نهایت بازی را دو بر یک بردیم. این را گفتم که نشان دهم استقلال توان بردن هر تیمی در آسیا را دارد. 
منبع: مهر http://hadidnews.com/vdcg3w9w.ak93y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما