تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۱۴
رژیم صهیونیستی که از آغاز عملیات گسترده نظامی به غزه خبر داده، نام آن را «ستون ابرها» نامید.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، رژیم صهیونیستی که از آغاز عملیات گسترده نظامی علیه نوار غزه خبر داده است، نام این عملیات را ستون ابرها اعلام کرد.

بنی گانتس رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ترور احمد الجعبری آغاز عملیات گسترده نظامی علیه نوار غزه است.

خبرگزاری فارس اخبار لحظه به لحظه را از این حمله منتشر می‌‌کند که در ادامه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد:



۱۸:۰۴ ترور معاون فرمانده گردان‌های قسام ؛ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با بمباران یک خودرو در نزدیکی هتل الامل در غزه ۲ فلسطینی را شهید و ۳ نفر دیگر را زخمی کردند که یکی از شهدا «احمد الجعبری»، معاون فرمانده کل گردان‌های عزالدین القسام ـ شاخه نظامی حماس ـ است.

۱۸:۲۵ اعلام آغاز حمله؛ تلویزیون رژیم صهیونیستی در خبری فوری از آغاز عملیات نظامی این رژیم به نوار غزه خبر داد.

۱۸:۴۲ آماده‌باش ارتش اسرائیل؛ رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام آغاز حمله نظامی به غزه حالت آماده‌باش کامل اعلام کرده است.

۱۸:۴۶ فیلم حمله جنگنده‌های اسرائیل به غزه

۱۸:۵۳ ادامه حمله به غزه؛ یک مقام اسرائیلی ضمن اذعان به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی و شهادت احمد الجعبری گفت که این حمله پایان عملیات غزه نیست و حملات بیشتر ادامه خواهد داشت.

۱۸:۵۸ چند انفجار در غزه؛ خبرنگار الجزیره در خبری فوری از شنیده شدن صدای چند انفجار گسترده در غزه خبر داد.

۱۹:۰۰ حماس: اسرائیل درهای جهنم را به روی خود گشود؛ گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس در واکنش به اقدام رژیم صهیونیستی در ترور احمد الجعبری اعلام کردند که این رژیم درهای جهنم را به روی خود گشود. این گردان‌ها در بیانیه‌ای کوتاه با اشاره به این ترور تاکید کردند که برای یکی از برجسته ترین رهبران خود که احمد الجعبری است، عمیقا ناراحت هستند، آنها متعهد شدند که راه وی را ادامه خواهند داد.

۱۹:۰۵ گانتس: ترور جعبری آغاز عملیات است؛ «بنی گانتس» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ترور احمد الجعبری آغاز عملیات گسترده نظامی علیه نوار غزه است.

۱۹:۰۹ اعلام حالت فوق‌العاده در غزه؛ خبرنگار فارس گزارش داد که در غزه حالت فوق العاده اعلام شده است و اوضاع این شهر به دوران جنگ ۲۲ روزه در سال ۲۰۰۸ بازگشته است. در حال حاضر برق تمامی مناطق غزه قطع شده و امدادرسانی مجروحان نیز با مشکل مواجه شده است.

۱۹:۱۳ فیلم خودروی منفجرشده معاون قسام؛ عاون فرمانده‌کل گردان‌های قسام و پسرش در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهید شدند.

۱۹:۱۳ گردان‌های قدس: در پاسخ به ترور الجعبری هیچ خط قرمزی وجود ندارد؛ گردان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین در پی ترور احمد الجعبری از رهبران حماس به دست اسرائیل، اعلام کرد که در واکنش به این ترور، هیچ خط قرمزی وجود نخواهد داشت. گردان‌های قدس همچنین اعلام کردند که اسرائیل باید مسوولیت کامل این ترور را بپذیرد.

۱۹:۱۵ جهاد اسلامی: در سطح اعلام جنگ با صهیونیست‌ها برخورد می‌کنیم؛ جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای ترور احمد الجعبری یکی از فرماندهان نظامی حماس را اعلام جنگ رژیم صهیوینستی علیه ملت فلسطین دانست و تاکید کرد که آنها نیز با این اعلام جنگ در همان سطح برخورد خواهند کرد. این جنبش از تمامی گروه های مقاومت و ملت فلسطین خواست تا آماده باش کامل در راستای مقابله با سیاست های اشغالگرایانه و تجاوزطلبانه رژیم صهیونیستی داشته باشند.

۱۹:۲۶ العربیه: خبرهای تایید نشده از کشته‌شدن یکی دیگر از رهبران حماس؛ شبکه تلویزیونی العربیه در خبری فوری اعلام کرد که گزارش‌ها از کشته شدن یکی دیگر از رهبران حماس در حمله اسرائیل به غزه حکایت دارد.

۱۹:۲۷ اسرائیل: سکوهای پرتاب موشک حماس را زدیم؛ ارتش اسرائیل حمله این رژیم به نیروهای مقاومت فلسطین را توجیه کرد و مدعی شد که سکوهای پرتاب موشک حماس را هدف قرار داده است. ارتش اسرائیل همچنین مدعی شد که به ادامه حملات خود به نوار غزه تا نابودی کامل سکوهای پرتاب موشک حماس خبر داد.

۱۹:۲۹ احتمال حمله زمینی به غزه؛ ارتش اسرائیل با اشاره به اینکه حمله به غزه شامل دو مرحله است اعلام کرد که احتمال آغاز مرحله دوم حمله به غزه شامل حمله زمینی وجود دارد.

۱۹:۳۳ ارتش اسرائیل: درگیری‌های غزه طولانی خواهد بود؛ «آویتال لیبوویچ» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به طولانی بودن این عملیات نظامی تاکید کرد: این آغاز کار است و این درگیری روزهای متمادی ادامه خواهد داشت.

۱۹:۳۵ حمله به «نصیرات»درغزه/بمباران خان یونس و رفح؛ خبرنگار خبرگزاری فارس در غزه گزارش داد که هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی که هم اکنون در حال بمباران شهر غزه هستند، اردوگاه نصیرات در وسط این شهر را هدف موشک‌ قرار دادند. این هواپیماها شمال، مرکز غزه، و دو شهر خان یونس و رفح را در جنوب غزه بمباران کردند.

۱۹:۳۹ صدای انفجار در نزدیکی استودیوی شبکه الجزیره در غزه

۱۹:۴۰ حزب آزادی و عدالت مصر ترور جعبری را محکوم کرد؛ حزب آزادی و عدالت مصر،‌حزب سیاسی اخوان المسلمین با صدور بیانیه‌ای ترور «احمد الجعبری» معاون فرمانده کل گردان‌های قسام را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است: «حزب آزادی و عدالت ترور الجعبری از فرماندهان ارشد گردان القسام را محکوم می‌کند.» حزب آزادی و عدالت با جنایت خواندن اقدام صهیونیست‌ها، خواستار واکنش سریع جامعه عرب و بین‌المللی به قتل‌عام مردم فلسطین توسط اسرائیل شده است.

۱۹:۴۳ حماس: ‌اسرائیل بهای سنگینی را پرداخت خواهد کرد؛ «سامی ابوزهری» در واکنش به ترور معاون فرمانده گردانهای القسام گفت که رژیم صهیونیستی بهای سنگینی را پرداخت خواهد کرد.

۱۹:۴۶ اسرائیل از آمادگی برای حمله زمینی به غزه خبر داد؛ تلویزیون المنار اعلام کرد: ارتش اسرائیل در پی حمله هوایی به نوار غزه، از آمادگی خود برای حمله زمینی به غزه و ورود به این منطقه خبر داد.

۱۹:۴۷ منابع صهیونیست: گانتس شخصا ترور جعبری را فرماندهی کرد؛ رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که «بنی گانتس» شخصا فرماندهی ترور الجعبری از مقر وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو را بر عهده داشت.

۱۹:۴۸ حماس: صهیونیست‌ها باید بهای ترور جعبری را پرداخت کنند؛ خلیل الحیه عضو دفتر سیاسی حماس و از رهبران این جنبش تاکید کرد که ترور الجعبری جنایتی نابخشودنی است و رژیم اشغالگر قدس باید بهای آن را پرداخت کند. وی تاکید کرد: با رژیم اشغالگر در همان سطحی که برخورد کرد، برخورد می کنیم.

۱۹:۵۶ حمله هوایی جدید اسرائیل به بیت‌لاهیا در شمال غزه؛ شبکه خبری المنار در خبری از دور جدید حملات هوایی اسرائیل به بیت لاهیا در شمال غره خبر داد. در حمله هوایی اسرائیل ار صبح تا کنون ۹ نفر به شهادت رسیده‌اند.

۱۹:۵۷ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی رسما اعلام جنگ کرد؛ «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی پس از حمله جنگنده‌های این رژیم به نوار غزه رسما آغاز عملیات نظامی اسرائیل علیه غزه را اعلام کرد. وی مدعی شد که جهان باید بداند اسرائیل این حق و التزام را دارد که از شهروندان خود دفاع کند.

۱۹:۵۸ مصطفی البرغوثی: ترور جعبری اراده مقاومت فلسطین را متزلزل نمی‌سازد؛ دبیرکل جنبش طرح ملی فلسطین، با محکوم کردن جنایت ترور احمد جعبری از رهبران حماس اعلام کرد ترور وی، اراده مردم فلسطین برای ادامه مقاومت را متزلزل نخواهد کرد.

۲۰:۰۰ گروه‌های مقاومت فلسطین: شهرک‌های صهیونیستی را به سرزمین سوخته تبدیل می‌کنیم؛ گروه‌های مقاومت فلسطین همزمان با آغاز حملات موشکی علیه شهرک‌های صهیونیستی متعهد شدند که شهرهای صهیونیست‌نشین را به سرزمین سوخته تبدیل کنند.

۲۰:۰۳ تشکیل جلسه فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی؛ رژیم صهیونیستی از آغاز نشست فرماندهان نظامی خبر داد و اعلام کرد در پایان نشست، جنگ علیه غزه اعلام خواهد شد.

۲۰:۰۷ ارتش اسرائیل نیروهای ذخیره خود را فراخواند؛ شبکه خبری راشاتودی اعلام کرد ارتش اسرائیل فراخوان فوری نیروهای ذخیره خود را آغاز کرده است. ارتش اسرائیل اعلام کرده خود را برای حمله زمینی به غزه آماده می‌کند.

۲۰:۱۲ شمار تلفات تا این لحظه ۹ نفر؛ وزیر بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که بر اثر حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۹ فلسطینی کشته شده‌اند.

۲۰:۱۲ پرنده‌های مرگ برای ایجاد رعب و وحشت/آماده‌باش گردان‌های القدس؛ اسرائیل هواپیماهای بدون سرنشین که به «پرنده‌های مرگ» و «کلاغ‌های آسمان» شهرت یافته‌اند، در آسمان غزه فرستاده تا بین زنان و کودکان غزه رعب و وحشت ایجاد کند.

۲۰:۱۳ تحرکات تشکیلات خودگردان برای متقاعد کردن اسرائیل به توقف حملات؛ صائب عریقات یکی از مقامات ارشد تشکیلات خودگردان اعلام کرد که این تشکیلات تماس‌های بین‌المللی برای پایان دادن به تجاوزات اسرائیل به غزه را آغاز کرده است.

۲۰:۱۴ هشدار مصر درباره پیامدهای حمله؛ وزارت امور خارجه مصر حملات اسرائیل علیه غزه را محکوم کرد و خواستار توقف فوری حملات علیه این منطقه شد. وزارت امور خارجه مصر درباره پیامدهای حملات اسرائیل به غزه هشدار داد.

۲۰:۱۶ ۹ شهید و ده‌ها زخمی؛ منابع محلی گفتند که تعداد زیادی از زخمی‌ها به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انتقال داده شدند و بر اساس آمارهای اولیه ۶ نفر از جمله «احمد جعبری» معاون فرمانده کل گردان‌های القسام و یکی از همراهان وی و یک کودک شهید و ۲۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند که حال ۶ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

۲۰:۲۲ آمریکا با اسرائیل اعلام همبستگی کرد؛ سخنگوی وزارت دفاع ‌آمریکا اعلام کرد واشنگتن از نزدیک اوضاع غزه را زیر نظر دارد و با اسرائیل در جنگ علیه تروریسم اعلام همبستگی می‌کند.

۲۰:۲۷ اولین واکنش مقاومت به ترور جعبری/شلیک ۹ موشک گراد به «اشکول»؛ گروه‌های مقاومت فلسطین موشک‌باران شهرک‌های صهیونیستی را آغاز کرده و تاکنون ۹ موشک گراد به «اشکول» شلیک کرده‌اند و همچنان حملات موشکی ادامه دارد. خبرنگار المنار فلسطین نیز گزارش داد نیروهای مقاومت فلسطین شهرک‌های صهیونیست‌نشین را با چندین فروند موشک هدف قرار دادند.

۲۰:۲۸ اسرائیل مدارس سرزمین اشغالی را تعطیل کرد؛ مقامات اسرائیل تمامی مدارس شهرک‌های اسرائیلی تا فاصله ۴۰ کیلومتری را تعطیل کرد.

۲۰:۳۵ صهیونیست‌ها به پناهگاه‌ها رفتند؛ نیروهای امنیت داخلی اسرائیل در پی حمله هوایی امروز به غزه، از بیم واکنش جنبش مقاومت اسلامی حماس، مدارس را تعطیل کرده و پناهگاهها را به حالت آماده باش در آورد.

۲۰:۳۷ اسرائیل حملات جدید خود علیه نوار غزه را آغاز کرد؛ شبکه خبری المنار طی خبری اعلام کرد اسرائیل مناطق مختلف غزه را در دور جدید حملات هوایی مورد هدف قرار داد.

۲۰:۴۵ جبهه داخلی اسرائیل برای حملات مقاومت به تل‌آویو اعلام آمادگی کرد؛ جبهه داخلی رژیم صهیونیستی آمادگی خود برای مقابله با حمله احتمالی نیروهای مقاومت به تل‌آویو و اطراف آن را اعلام کرد.

۲۰:۴۸ یک رهبر جهاد اسلامی: ترور جعبری اعلان جنگ علیه ملت فلسطین است؛ «احمد المدلل» در گفت‌وگو با فارس گفت که ترور«احمد الجعبری» اعلان جنگ علیه ملت فلسطین است و بر این اساس مقاومت با این تجاوز در همان سطح برخورد خواهد کرد. وی همه شاخه‌های مقاومت و مردم فلسطین را به بسیج عمومی برای رویارویی با تجاوزات صهیونیست‌ها فراخواند.

۲۰:۵۱ ۷ شهید از جمله دو کودک؛ وزیر بهداشت غزه اعلام کرد در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه از صبح امروز تا کنون، دست کم ۷ نفر شهید شدند که در میان شهدا دو کودک دیده می شود. وی همچنین از مجروح شدن ۳۰ نفر در این حملات خبر داد.

۲۰:۵۹ عباس خواستار نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب شد؛ «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار برگزاری نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب برای بررسی نشست حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه شد. واکنش محمود عباس پس از چند ساعت از حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه صورت می‌گیرد.

۲۱:۰۰ هاآرتص: سفیر آمریکا، برای حمله به غزه چراغ سبز داد؛ یک تحلیلگر نظامی اسرائیلی در روزنامه هاآرتص نوشت: اظهارات دان شاپیرو سفیر آمریکا در تل‌آویو مبنی بر اینکه اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند، به مثابه چراغ سبز برای حمله به غزه است.

۲۱:۰۲ هشدار مؤسسه الاقصی درباره راهپیمایی شبانه صهیونیست‌ها؛ مؤسسه اوقاف و میراث الاقصی در مورد بازتاب‌های برپایی راهپیمایی شبانه سازمان‌های یهودی در اطراف درهای مسجد الاقصی هشدار داد.

۲۱:۰۶ القسام: سکوهای پرتاب موشک‌های دوربرد سالم و آماده مقابله است؛ گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس با رد ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر منهدم کردن سکوهای پرتاب موشک حماس تاکید کرد که این سکوها سالم و آماده مقابله با تجاوزات دشمن است.

۲۱:۰۷ کودک شیرخواره قربانی حملات اسرائیل؛ در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شرق غزه یک کودک شیرخواره ۱۱ ماهه به شهادت رسیده است.

۲۱:۱۰ هراس اسرائیل از واکنش دولت مصر در قبال حمله به غزه؛ «عاموس هارائیل» از تحلیلگران نظامی اسرائیل گفت: اسرائیل در محاسبات خود واکنش نظام جدید مصر را در نظر گرفته و این احتمال را تا آنجا قوی می داند که حتی چه بسا منجر به رویارویی سیاسی با مصر شود. اسرائیل از واکنش دولت جدید مصر در قبال حمله به غزه بیم دارد.

۲۱:۱۴ وقوع انفجاری قوی نزدیک منزل محمود الزهار؛ شبکه تلویزیونی العربیه از انفجاری قوی نزدیک منزل محمود الزهار یکی از رهبران بلندپایه حماس خبر داد. این شبکه به جزئیاتی بیشتر درباره این حادثه اشاره نکرد.

۲۱:۱۷ یک رهبر جبهه دموکراتیک: اسرائیل بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد؛ «طلال ابوظریفه» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در غزه، شهادت احمد الجعبری معاون فرمانده کل گردان‌های القسام و یکی از همراهان وی در جریان حمله صهیونیست‌ها به غزه را تبریک و تسلیت گفت. ابوظریفه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی بهای سنگینی برای ترور الجعبری پرداخت خواهد کرد.

۲۱:۲۳ واکنش انگلیس به حمله اسرائیل به غزه؛ دفتر وزارت امور خارجه انگلیس در پیامی در شبکه توییتر نوشت: «ما از گزارش‌های مربوط به مرگ احمد الجعبری، فرمانده ارشد حماس آگاه هستیم.» در ادامه این پیام آمده است: «ما از همه طرف‌های درگیر می‌خواهیم تا با رعایت خویشتن‌داری از وخیم‌شدن اوضاع جلوگیری کرده که این موضوع به نفع هیچ‌ طرفی نیست.»

۲۱:۲۶ الغصین: دولت فلسطین با تمام توان حامی مقاومت خواهد بود؛ «ایهاب الغصین»، رئیس دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در گفت‌وگو با فارس با تاکید بر همبستگی جبهه داخلی در تقابل با دشمن صهیونیستی گفت که دولت تمام تلاش خود را برای حمایت از مقاومت به کار خواهد گرفت.

۲۱:۳۵ گردان‌های مقاومت ملی، النقب را با موشک‌های گراد هدف حمله قرار داد؛ گردان‌های مقاومت ملی شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به نوار غزه، منطقه النقب را با موشک‌های گراد مورد حمله قرار دادند.

۲۱:۳۹ گزارش تصویری ترور فرمانده نظامی حماس در غزه

۲۱:۴۰ فیلم لحظه اصابت موشک به خودروی احمد الجعبری

۲۱:۴۳ ۱۰ موشک به منطقه بئر السبع اصابت کرد؛ تلویزیون رژیم صهیونیستی از اصابت ۱۰ موشک به منطقه بئر السبع در داخل سرزمین اشغالی خبر داد.

۲۱:۴۵ ادعای تل آویو برای توجیه ترور الجعبری و حمله به غزه؛ تلویزیون رژیم صهیونیستی برای فرار از مسئولیت حمله یک جانبه به نوار غزه و آغاز جنگ علیه این منطقه محاصره شده مدعی شد که احمد الجعبری فرمانده نظامی ترور شده حماس در این حمله خودش را برای عملیات ربودن نظامیان اسرائیل آماده می کرد.

۲۱:۵۳ قایق‌های جنگی اسرائیل شمال غرب غزه را گلوله باران کردند؛ شبکه خبری العربیه طی خبری از گلوله باران شمال غرب نوار غزه توسط قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی خبر داد.

۲۲:۱۰ تماس تلفنی شیمون پرز با باراک اوباما؛ شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی در پی حمله گسترده این رژیم به نوار غزه با بارک اوباما رئیس رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی صحبت کرد. پرز در این تماس تلفنی که به نظر کارشناسان برای هماهنگی‌های بیشتر در زمینه ادامه عملیات نظامی در غزه است، با اشاره به ترور احمد الجعبری فرمانده نظامی جنبش حماس به اوباما گفت که اسرائیل یکی از بزرگترین تروریست‌ها را از بین برد.

۲۲:۱۲ مجروح شدن یک صهیونیست در شهرک بئر السبع؛ تلویزیون اسرائیل خبر داد در حملات موشکی نیروهای فلسطینی به شهرک‌های اسرائیلی یک نفر مجروح شد. تلویزیون رژیم صهیونیستی از اصابت ۱۰ موشک به منطقه بئر السبع در داخل سرزمین اشغالی خبر داد.

۲۲:۱۷ باراک حمله نظامی به غزه را با هدف بازدارندگی دانست؛ «ایهود باراک» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تجاوز اسرائیل به نوار غزه که به شهادت ۷ نفر از جمله یک کودک شیرخوار انجامیده، با هدف بازدارندگی قلمداد کرد.

۲۲:۲۶ نیروهای فلسطینی «دیمونا» را هدف قرار دادند؛ شبکه یک رژیم صهیونیستی خبر داد نیروهای فلسطینی با موشک منطقه دیمونا را که نیروگاه هسته‌ای رژیم صهیونیستی در آنجا قرار دارد را مورد هدف قرار دادند. شبکه خبری العربیه نیز اعلام کرد صدای آژیر خطر در منطقه دیمونا شنیده شد.

۲۲:۳۲ اصابت بیش از ۹۰ موشک به نقب، بئر السبع و دیمونا؛ شبکه خبری المنار خبر داد نیروهای مقاومت فلسطینی در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی بیش از ۹۰ موشک به شهرک‌های نقب و بئرالسبع و منطقه دیمونا شلیک کرده‌اند.

۲۲:۳۶ رژیم صهیونیستی در ترور الزهار و هنیه ناکام ماند؛ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم در یکی از حملات خود به نوار غزه منزل محمود الزهار از رهبران حماس را هدف قرار داد اما در ترور این شخصیت فلسطینی ناکام ماند. بر اساس این گزارش شاهدان عینی صدای انفحار شدیدی را در منطقه‌ای شنیدند که منزل محمود الزهار در آن قرار دارد.

۲۲:۴۰ باراک اعلام وضعیت فوق‌العاده کرد؛ «ایهود باراک» وزیر جنگ اسرائیل در تمامی مناطق اسرائیلی تا شعاع ۴۰ کیلومتری نوار غزه اعلام وضعیت فوق‌العاده کرد.

۲۲:۴۳ یکی از رهبران گردان‌های قسام از حمله رژیم صهیونیستی جان به در برد؛ «رائد العطار» از رهبران گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطین از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی جان سالم به در برد. http://hadidnews.com/vdcg.u9yrak9yzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما