تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۴
باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که قیمت بلیت بازی این تیم با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ۵ و ۲۰ ریال است و درآمد ۶ میلیاردی حاصل از فروش این بلیتها درست نیست.
بلیتهای بازی با الهلال ۵ و ۲۰ ریال است/درآمد ۶ میلیاردی صحت ندارد
به گزارش حدیدنیوز به نقل از مهر، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره خبرهای مختلفی که رسانه های عربستانی درباره قیمت بلیت بازی تیم های پرسپولیس و الهلال منتشر کرده اند ،گفت: بلیت فروشی دست خود باشگاه است. مراکزی در عمان هست که سال گذشته هم نمایندگان ایران از این مراکز بلیت بازی ها را فروخته اند ولی باید بگویم قیمت بلیت این مسابقه ۵ ریال عمانی یعنی ۵۰ هزار تومان است.

وی افزود: یک تعداد محدودی هم صندلی VIP در ورزشگاه وجود دارد به تعداد ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ صندلی که مبلغ بلیت این صندلی ها هم ۲۰ ریال است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: خبر تعجب آور این بود که اعلام شد پرسپولیس بابت این بلیت فروشی چیزی در حدود ۶ و نیم میلیارد تومان سود کرده است. چنین چیزی صحت ندارد. با هیچ فرمولی نمی توان به این عدد و رقم رسید. ما حتی بلیت این بازی را در سایت باشگاه قرار خواهیم داد.

خمارلو یادآور شد: این جوسازی را رسانه های عربستانی چند هفته ای است آغاز کرده اند. آنها هر روز یک داستان جدید بر سر بلیت فروشی منتشر می کنند در حالی که سال گذشته هم بلیت ها با همین قیمت فروش می رفته است. دبیر فدراسیون فوتبال عمان خودش گفت این قیمت رایج است و خودمان این مبلغ را تعیین کرده ایم.

وی با بیان اینکه پرسپولیس نماینده ایران است و به جوسازی رسانه های عربستانی نباید توجه شود، در پایان گفت: هنوز جایگاه تماشاگران ایرانی برای این بازی خالی است و از هوادارانی که امکان حضور در عمان را دارند خواهش می کنیم برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه بیایند. http://hadidnews.com/vdcfyxdm.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما