تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۸
شرط تازه شهریار برای سرمربیگری در پرسپولیس

علی دایی با ۳۵۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان پرسپولیسی شد

داستان انتخاب مربی پرسپولیس به پایان رسیده و می‌توان علی دایی را سرمربی جدید سرخپوشان دانست.
علی دایی با ۳۵۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان پرسپولیسی شد
به گزارش حدیدنیوز، داستان انتخاب مربی پرسپولیس به پایان رسیده و می‌توان علی دایی را سرمربی جدید سرخپوشان دانست. بهمن دهقان نماینده تام الاختیار علی دایی، درخواست جدایی مربی راه‌آهن را به این باشگاه ارسال کرد. این درخواست می‌تواند موضع رسمی دایی برای بازگشت به پرسپولیس باشد. گفته می‌شود مالک راه‌آهن هم با چند شرط، رضایتنامه خروج دایی را صادر کرده است.


نقل قول جنجالی

صبح دیروز سایت ورزش ۳ به نقل از دایی نوشت: «تمامی حواشی به وجود آمده در مورد آینده‌ام بیهوده است و من با راه‌آهن قرارداد دارم و برای فصل بعد سرمربی راه‌آهن هستم.» در توضیح این خبر آمده دایی دقایقی بعد از ورودش به ایران این صحبت را انجام داده است. دقایقی بعد نماینده دایی در گفت‌وگو با فارس این خبر را تکذیب کرد: «اولا دایی هنوز به ایران نیامده و این نقل قول او کاملا کذب و کاملا قابل پیگیری است. بعضی‌ها متاسفانه در حال شیطنت‌هایی هستند که فاصله و مشکلاتی را ایجاد کنند که مطمئن باشید دست آنها از این کار کوتاه خواهد ماند. ما این موضوع را با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری می‌کنیم تا افراد خاطی را شناسایی کنیم. ظاهرا منافع برخی به خطر افتاده که این نقل قول ها را منتشر می کنند.» یکی از مسئولان سایت ورزش ۳ هم گفت با دایی گفت‌وگو نکرده‌اند و او این حرف‌ها را به مسئولان فرودگاه زده: «دایی در بدو ورود به ایران با اجتماع برخی کارکنان مواجه شد و وقتی پرسش آنها را درباره سرمربیگری اش در پرسپولیس شنید، اعلام کرد طبق قراردادی که با راه‌آهن دارم در این تیم می مانم.» با این وجود، سایت ورزش ۳ دقایقی بعد این خبر را از روی خروجی خود برداشت.


درخواست برای جدایی از راه‌آهن

ساعتی پس از این ماجرا، نماینده دایی درخواست این مربی برای جدایی از راه‌آهن و پیوستن به پرسپولیس را روی میز مدیران تیم زردپوش گذاشت. دهقانی گفت امیدوارند خیلی زود جواب مثبت راه‌آهنی‌ها را بگیرند: « با توجه به درخواست بی‌نظیر هواداران و نگاه ویژه پیشکسوتان و همچنین موافقت اولیه رئیسی‌کیا و مالک محترم باشگاه راه‌آهن مبنی بر حضور دایی در پرسپولیس، و با توجه به نظر مثبت مسئولان شرکت سورینت درخواست خودمان را به مسئولان باشگاه راه‌آهن برای انتقال دایی به پرسپولیس ارائه کردیم و در حال مذاکره هستیم تا انشاءالله در تولد آقا امام جواد(ع) این امر مهم صورت بگیرد و هدیه کوچکی به هواداران پرسپولیس بدهیم.» راه‌آهن هم دقایقی بعد در سایت رسمی این باشگاه بیانیه داد و غیر‌مستقیم جدایی دایی را تایید کرد: « با توجه به اینکه از یک‌سو احساسات و علایق هواداران میلیونی و پرشور باشگاه پرسپولیس و از سوی دیگر، احترام ویژه به سرمربی و همکاران محترم، در مجموعه سورینت از جمله باشگاه فوتبال آن، یک اصل تلقی می شود، باشگاه راه‌آهن(سورینت) این درخواست را با دید مثبت مورد بررسی قرار خواهد داد.»


معامله رویانیان و زنجانی

در نهایت ظهر دیروز، محمد رویانیان به فارس گفت با توافق راه‌آهن و رضایت مالک این باشگاه، دایی پرسپولیسی شده است: « خوشبختانه با باشگاه راه‌آهن و بابک زنجانی به توافق رسیدیم. پس علی دایی با خیال راحت تقدیم به هواداران پرشور پرسپولیس. علی دایی پرسپولیسی شده و من رسما این خبر را اعلام می‌کنم.» به نوشته ایسنا، پرسپولیس پذیرفته سال آینده نام سورینت را پشت پیراهنش بزند. البته درخواست زنجانی تبلیغ جلوی پیراهن بود اما رویانیان به این موضوع رضایت نداد. سال گذشته پرسپولیس از تبلیغات پشت پیراهنش ۱.۵ میلیارد تومان درآمدزایی کرد. قرار بود این فصل این مبلغ به حدود ۲.۵ میلیارد برسد. اما اگر همان ۱.۵ میلیارد سال گذشته را در نظر بگیریم، با احتساب قرارداد ۱.۵ میلیاردی دایی و پرداخت ۳۰۰ میلیون بدهی قبلی او، استخدام این مربی جنجالی برای سرخپوشان ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون هزینه داشته است. http://hadidnews.com/vdcfytd0.w6dxcagiiw.html
منبع : سراج24
نام شما
آدرس ايميل شما