تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۲
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته که در صورت کاندیداتوری‌، با شعار "دولت فراگیر و امید" وارد رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری می‌شود.
به گزارش حدیدنیوز، حسین کنعانی‌مقدم دبیر سیاسی جبهه ایستادگی ایران اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از دیدار انتخاباتی این تشکل سیاسی ‌با محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و گفت: ‌اخیراً به دیدار آقای رضایی رفتیم و با وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و برنامه‌های او در این دوره از انتخابات گفت‌وگو کردیم.

وی با بیان اینکه رضایی در این دیدار به اهمیت انتخابات پیش رو پرداخت، گفت: آقای رضایی خطاب به ما گفت که "دولت یازدهم باید دولت فراگیر و امید باشد تا بتواند با ارائه برنامه از چالش‌ها‌ی فعلی عبور کند و اگر بنده {رضایی} قصد کاندیداتوری در انتخابات را داشته باشم، با این شعار وارد عرصه انتخابات خواهم شد".

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی با بیان اینکه "رضایی در این دیدار بر محوریت برنامه و تیم و توجه به حوزه اقتصاد تاکید کرد"، ‌درباره قطعیت کاندیداتوری محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیز ‌تصریح کرد: اگر رضایی به جمع‌بندی قطعی برسد، حضور خود در انتخابات را اعلام خواهد کرد، اما تا جایی که در جریان هستم، آقای رضایی در حال مذاکره و گفت‌وگو با کارشناسان است و هنوز تصمیم قطعی نگرفته است.

محسن رضایی از جدی‌ترین کاندیداهای احتمالی انتخابات آتی ریاست جمهوری است. او در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در سال ۸۴ برگزار شد نیز کاندیدا شده بود که البته در روزهای منتهی به برگزاری این انتخابات از عرصه رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری کرد.

آقای رضایی در سال ۸۸ نیز کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد‌ه بود که در نهایت توانست کمتر از ۷۰۰ هزار رأی را به خود جلب کند.

در ماه‌های اخیر محسن رضایی سفرهای متعددی به استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور انجام داده و در برنامه‌های گوناگونی هم حضور یافته است که ناظران آن‌را نشانه جدی بودن احتمال کاندیداتوری آقای رضایی در انتخابات پیش‌رو قلمداد کرده‌اند.

کنعانی‌مقدم ‌در ادامه گفت‌و‌گوی خود با خبرگزاری تسنیم، از ادامه مذاکره و گفت‌وگوی جبهه ایستادگی با نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری خبر داد و گفت: بنا داریم دیدارهایی با قالیباف، ولایتی و پورمحمدی داشته باشیم، البته هنوز زمان این دیدارها مشخص نشده است.

وی در ادامه اعلام کرد: بنا داریم به زودی با تشکل‌های اصولگرا از جمله جبهه پیروان خط امام و رهبری، جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کنیم‌ و در این دیدارها نحوه ورود اصولگرایان به انتخابات ریاست جمهوری را مورد بحث و بررسی قرار دهیم، البته فعلاً در حال هماهنگی با این تشکل‌ها هستیم. http://hadidnews.com/vdcfy0dy.w6d0xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما