تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۳
با گذشت دومین روز از دعوت یوسف کرمی به اردوی تیم ملی تکواندو، کاپیتان پیشین تیم ملی هنوز خود را به مربیان معرفی نکرده است.
پشت پرده تصمیم یوسف کرمی
به گزارش حدیدنیوز، چند روز قبل کادر فنی تیم ملی تکواندو سر انجام تصمیم گرفت میثم باقری و یوسف کرمی را نیز به تمرینات تیم ملی دعوت کند.

با اعلام فهرست رنکینگ داران ایرانی از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، مربیان تیم ملی را دست به کار کرد تا همه این نفرات در قالب اردونشینان جدید تیم ملی خود را برای مسابقات " گرند پریکس" لندن آماده کنند.

*رنکینگی که باعث دعوت شد

برنامه ریزی جدید مسئولان ( WTF) برای افزایش اوزان المپیک موجب شد تا برنامه ریزی های جدید برای مسابقات کسب سهمیه المپیک صورت گیرد. با این حساب قرار بود باقری و کرمی از شنبه ۱۶ شهریور راهی تمرینات تیم ملی شوند اما با وجود پیوستن باقری هنوز خبری از یوسف کرمی در اردوهای تیم ملی نشده است.

*اولتیماتوم کریمی

مرتضی کریمی سرمربی تیم ملی با توجه به غیبت غیر موجه کرمی مهلتی سه الی چهار روزه برای وی تعیین کرده و در غیر این صورت تکلیف کرمی توسط کمیته فنی تعیین می شود.

*تصمیم مبهم کاپیتان!

اما تا امروز خبری از کاپیتان پیشین تیم ملی تکواندو نشده و هنوز مشخص نیست، تصمیم وی برای آینده چیست؟!

با وجود آنکه کرمی اعلام کرده بود که فعلاً تصمیمی برای خداحافظی ندارد اما حالا تصمیم وی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

کرمی بعد از اتفاقات ابتدای سال و اختلاف نظرات با کادر فنی تیم ملی تکواندو در جریان اعتصاب اردونشینان قبل از پیکارهای جهانی مکزیک، تمرینات تیم ملی تکواندو را ترک کرده بود.

البته کرمی فعلاً پاسخگوی کسی نیست تا تصمیمش را اطلاع دهد و مشخص شود وی چگونه قرار است از فرصتی که در اختیارش قرار داده شده استفاده می کند! http://hadidnews.com/vdcfxxd0.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما