تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۳
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو گفت: دنا و دو محصول جديد ديگر ايران خودرو در سال ۹۳ به بازار عرضه مي شود.
دنا و دو محصول جديد در سال ۹۳ وارد بازار مي شود
به گزارش حدیدنیوز، مهندس هاشم يكه زارع در بازديد از مركز تماس شركت امداد خودرو ايران گفت: موج مسافرتي ايام نوروز از آخرين روزهاي سال گذشته آغاز شده و تا پانزدهم فروردين ماه ادامه خواهد داشت و ايران خودرو به عنوان بزرگترين خودروساز كشور وظيفه خود دانسته و مي داند كه در ايام خدمات پس از فروش و امدادي خود را به صورت ويژه ارائه كند.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اينكه در ۱۶روزي كه از اجراي طرح مشترك امداد نوروزي ۹۳ گذشته روزانه حدود ۲هزار خدمات امدادي به مسافران نوروزي ارائه شده است، اظهار كرد: نزديك به ۹۸درصد از تماس هاي گرفته شده با امداد خودرو ايران در تماس اول پاسخ داده شده و در صورت نياز به خدمات، تيم هاي امدادي به طور ميانگين در مدت زمان كمتر از ۲۲دقيقه به محل اعلام شده از سوي هموطنان رسيده اند.

مهندس يكه زارع ادامه داد: در ايام تعطيلات نوروزي ناوگان امدادي شركت امداد خودرو ايران با ۲۲۰۰ تيم امدادي به ارائه خدمات به هموطنان پرداخته اند. علاوه بر اين ۵۵۰ نمايندگي خدمات پس از فروش شركت نيز فعال بوده اند كه از اين ميان ۲۷۰ نمايندگي خدمات خود را به صورت شبانه روزي ارائه كرده اند.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو رضايت مشتري را محور اصلي تمام برنامه هاي اين شركت عنوان كرد و افزود: كاهش زمان انتظار براي ارائه خدمات امدادي مدنظر ما بوده و هست اما هدف اصلي اين است كه توليد محصولات شركت به لحاظ كيفي چنان ارتقا يابد كه مشتري دست كم در دو سال اول به جز براي تعويض فيلتر و روغن نيازي به مراجعه به تعميرگاه و نمايندگي ها نداشته باشد.

مهندس يكه زارع با بيان اينكه رسيدن به اين سطح از كيفيت در توليد محصولات دور از دسترس نيست، اظهار كرد: اين موضوع به عنوان يكي از محورهاي كاري ايران خودرو در دستور كار قرار گرفته و سعي مي كنيم در سه سال آينده به آن دست پيدا كنيم.

وي مشاركت با شركت ديگر خودروساز كشور در اجراي طرح امداد نوروزي ۹۳ را رويكردي مثبت توصيف كرد و افزود: ارائه خدمات به محصولات غير ايران خودروئي در چهارچوب وظايف اجتماعي شركت صورت گرفته است.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو در پاسخ به پرسش يكي از خبرنگاران در خصوص برنامه هاي اين شركت در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي اظهار كرد: همانطور كه قبلا هم اعلام كرديم يكي از مصداق هاي عملي و عملياتي تحقق سياست راهبردي اقتصاد مقاومتي توسعه صادرات و تامين ارز مورد نياز از اين طريق است. توسعه صادرات محصولات نيز فقط با افزايش كيفي توليد و خدمات پس از فروش امكان پذير خواهد بود.

مهندس يكه زارع با بيان اينكه دنا و دو محصول جديد ديگر ايران خودرو در سال ۹۳ به بازار عرضه مي شود، افزود: در سال ۹۳ توليدات ايران خودرو افزايش مي يابد كه اين افزايش توليد به برقراري تعادل در بازار و ثبات بيشتر قيمت ها منجر خواهد شد. http://hadidnews.com/vdcfxxd0.w6d1tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما